Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Praėjusią savaitę, rugpjūčio 13-19 dienomis, NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai keturis kartus kilo atpažinti ir lydėti Rusijos Federacijos karinių orlaivių, skridusių tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros.
Rugpjūčio 14-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino Rusijos orlaivį „AN-26“, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. „AN-26“ skrido be radiolokacinio atsakiklio (vėliau įsijungė), iš anksto pateiktą skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.
Rugpjūčio 16-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį „AN-26“, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į žemyninę dalį. „AN-26“ skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį palaikė.
Rugpjūčio 16-ąją NATO naikintuvai lydėjo tris orlaivius „SU-30“, skridusius iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. Visi „SU-30“ skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
Tą pačią dieną NATO naikintuvai lydėjo tris orlaivius „SU-30“, skridusius tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. Visi „SU-30“ skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
ELTA