Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Praėjusią savaitę, rugpjūčio 13-19 dienomis, NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai keturis kartus kilo atpažinti ir lydėti Rusijos Federacijos karinių orlaivių, skridusių tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros.
Rugpjūčio 14-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino Rusijos orlaivį „AN-26“, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. „AN-26“ skrido be radiolokacinio atsakiklio (vėliau įsijungė), iš anksto pateiktą skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.
Rugpjūčio 16-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį „AN-26“, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į žemyninę dalį. „AN-26“ skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį palaikė.
Rugpjūčio 16-ąją NATO naikintuvai lydėjo tris orlaivius „SU-30“, skridusius iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. Visi „SU-30“ skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
Tą pačią dieną NATO naikintuvai lydėjo tris orlaivius „SU-30“, skridusius tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. Visi „SU-30“ skrido be radiolokacinių atsakiklių, radijo ryšio nepalaikė, skrydžio planų neturėjo.
ELTA