Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Martyna PikelytėŠaltinis: ELTA
„Mokinių laiku nepateikti teksto kūrimo užduoties darbai apskritai nebuvo pateikti į vertinimo sistemą. Neįvertinti darbai sistemoje pažymėti nuliu, tačiau tai nereiškia, kad jie yra įvertinti nuliu tašku. Vertinimo sistemoje nėra galimybės kitaip pažymėti neįvertinos užduoties. Be to, neįrašius jokio ženklo vertinimo sistema neleidžia užbaigti ir pateikti teksto suvokimo užduoties vertinimo“, – Eltai siųstame atsakyme teigė Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA).
„Neįvertinti darbai bus išimti iš testavimo sistemos ir pateikti vertinimui kitu formatu, o gautas rezultatas bus susietas su teksto suvokimo užduoties rezultatu“, – pridūrė PUPP vykdanti institucija.
Lietuvių kalbos ir literatūros PUPP yra sudarytas iš dviejų dalių. Baigus rašyti pirmąją, teksto suvokimo ir gramatikos dalį, moksleiviai turi paspausti mygtukus „pateikti“ ir „baigti darbą“, o tuomet eiti prie rašinio dalies. NŠA anksčiau dalijosi vertinimu, kad dalis moksleivių galėjo nenuspausti šių mygtukų arba nespėti atlikti užduoties per numatytą laiką.
Tokie atsakymai papiktino dalį švietimo bendruomenės. Anot jų, sistemoje nesantys mokinių darbai buvo įvertinti 0 balų. Visgi, NŠA tokius svarstymus neigia.
„Įsivaizduokite, puikiai išsprendžiate užduotis, bet už jas gaunate 0 balų. Arba priimate šį vertinimą, arba rašote egzaminą iš naujo. Kitas klausimas, ar legalu nevertinti atlikto darbo?“, – socialiniame tinkle „Facebook“ dalinosi pedagogas Paulius Sungaila.
NŠA teigimu, mokykloms rezultatų protokolus planuojama pateikti birželio 6 d.