Šiaulių „Juventos“ progimnazijoje – mokyklos pažinimo diena

Šiaulių „Juventos“ progimnazijoje trečiadienis, balandžio 14-oji, buvo skirtas mokyklos pažinimui.
Foto galerija:

607741d66d463.jpg

607741d81efa5.jpg

607741d810eda.jpg

607741d9b423c.jpg

607741d951aa1.jpg

607741da8783a.jpg

607741daf191b.png

607741db6888a.jpg

607741db8e917.jpg

607741ddaa26d.jpg

607741dd53efa.jpg

607741de5e867.png

607741df0a557.png

607741df1f4ca.png

607741e00b456.jpg

607741e008af7.png

607741e0bc926.png
Šiaulių „Juventos“ progimnazija, 2021-aisiais metais mininti gyvavimo 50-metį, savo ugdytinius pakvietė dalyvauti netradiciniuose užsiėmimuose, skirtuose mokyklos pažinimui.
Dieną 1–4 klasių mokiniai pradėjo nuo „orų prognozės“, t. y. nuo greitos jausmų apžvalgos. Kiekvienas mokinys galėjo papasakoti apie savo jausmus ar nuotaiką, pasiremdamas oro reiškinių įvaizdžiu. Po to vaikai mažose grupelėse tarėsi ir jausmų kategorijoms (nerimas, liūdesys, baimė, laimė, švelnumas, pyktis) priskyrė prisimintus žodžius. Užsiėmimo pabaigoje pradinukai gilinosi į du įvardintus jausmus, raštu dėstydami mintis pagal konstrukciją „Jaučiuosi ...., nes ....“.
5 – 8 klasių mokiniai džiaugsmingai rinkosi į susitikimą su klasės vadovais. Vyko užsiėmimas „Ypatingų akimirkų dėžutė“, skirtas klasės mikroklimato gerinimui, teigiamo požiūrio į save, klasę, mokyklą formavimui. Vaikai dalinosi linksmais nuotykiais, ypatingais momentais, išgyventais mokykloje.
Po to ir mažesnieji, ir vyresnieji juventiečiai dalyvavo mokyklos istorijos užsiėmime. Vaikai sužinojo, kaip buvo kuriama, kaip keitėsi mokykla, muzikinio ugdymo programos, tradicijos. Žiūrėta video medžiaga, vartyti virtualaus „Dainų dainelės“ metraščio lapai. Skambant „Mokyklos dainai“, prieš akis prabėgo „Juventos“ bendruomenės gyvenimo akimirkos, užfiksuotos 2009 ir 2021 metais.
Kiek mokiniai žino apie savo mokyklą, mokytojus, pasiekimus, patikrinta Kahoot viktorinoje. Nustatyti kiekvienos klasės mokyklos istorijos žinovai.
Su vaikais diskutuota apie muzikos įtaką sveikatai. (Ar žinojote, kad muzika skatina dešiniojo smegenų pusrutulio, atsakingo už meniškumą ir emocijas, veiklą, vysto pastabumą, aktyvumą? Kad klasikinė muzika naudojama gydymo tikslais: jos klausantis lengviau susikaupti, intensyvėja smegenų veikla, gerėja atmintis, matematiniai gebėjimai ir kt.). Po šios diskusijos vaikai ne tik klausė įvairios muzikos, bet ir ją piešė (vyko Šiaulių menų mokyklos ir „Juventos“ progimnazijos konkursas „Piešiu dainą“).
Veiklą gražiai įprasmino kūrybinio rašymo užsiėmimas, prieš kurį mokiniai susipažino su 14 - os buvusių juventiečių atsakymais į interviu klausimus (kiekviena 5 – 8 klasė turėjo savo „žvaigždę“, tad vaikai galėjo pasiteirauti jiems rūpimų dalykų). Ne viena mintis įkvėpė dabartinius mokinius diskutuoti, nustebti, suklusti, paskatino didžiuotis savo mokykla, siekti užsibrėžtų tikslų ir kurti savo gyvenimo sėkmės istoriją. .
Diena, skirta mokyklos pažinimui, prabėgo linksmai ir įdomiai.