PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2019 m. Gruodžio 10 d. 11:49

Mobiliojo ryšio paslaugos veikia lyg pasaulio pakraštyje

Utena

www.freepik.com nuotr.

Anykščių AnykštaŠaltinis: Etaplius.lt


109928

Socialiniuose tinkluose išplatintas pranešimas, kuriame piktinamasi prastu mobiliuoju ryšiu Andrioniškio seniūnijoje. Kliuvo visoms trims didžiosioms telekomunikacijų bendrovėms.

„Mobilusis ryšys: ginkime savo teises!"

Kas pagerintų esamą situaciją? Praneškite apie telefono ar interneto ryšio problemas!!!

„Tele2“, „Bitė“ ir „Telia“ prarado vartotojų pasitikėjimą: perkame techniką, paslaugas, bet paslaugų negauname, arba jos savo kokybe daugelio netenkina. Tai grubiai pažeidžia mūsų vartotojų teises. Andrioniškio seniūnijos kaimų gyventojai, gyvenantys atokesnėse vietose nuo miestelio neturi galimybės iš savo namų naudotis mobilaus telefono ryšio operatorių paslaugomis. Pradėjus aiškintis su operatoriais apie šią problemą- išgirdome, kad tokių nusiskundimų iš gyventojų jie neturi. Prašome visų neabejingų žmonių pranešti apie ryšio nebuvimą gyvenamoje vietoje ar apylinkėse. Tą galima padaryti atvykus į operatoriaus aptarnavimo centrą, prisijungus per savo paskyrą internetu arba paskambinus savo operatoriui nemokamais telefonais:

TELIA (Omnitel) 1817

Tele2 117 arba +370 684 00117

Bitė 1501

Mobiliojo ryšio ir interneto operatoriai privalo aiškiai nurodyti paslaugų sąlygas!

Didžiausia problema ta, kad vis dažniau mobiliuosiuose įrenginiuose interneto paslaugos veikia lyg pasaulio pakraštyje, nors operatoriai už kiekvieną prisijungimą ima didelius mokesčius. Operatorių skelbiamas ryšio zonos padengimas mobiliuoju ryšiu nėra vienodas, tačiau tikrovėje daugelyje vietų jo nėra visai. Svarbu, kad atokesniuose kaimuose gyvenantys žmonės už ryšio paslaugą moka, bet juo naudotis praktiškai negali, neturėdami galimybės namuose naudotis mobiliuoju telefonu. Su šia problema susiduria beveik visi Andrioniškio seniūnijos miškingose vietose gyvenantys vartotojai. Operatorių aptarnavimo salonuose paslaugų pardavimo konsultantai nieko patarti negali, tarsi tai būtų ne ryšio operatorių rūpestis. Konsultantai yra visada pasiruošę įsiūlyti tik naują planą arba mobilųjį įrenginį ,bet ne spęsti esančias problemas.

Jei daugiau vartotojų praneš apie netinkamą ryšį, o operatoriai nesiims priemonių kokybės užtikrinimui – žadame kreiptis Vartotojų teisių ir Ryšių reguliavimo tarnybą su oficialiu raštu, kad apginti savo teises.

Leiskite naudotis ryšiu !!!", – rašoma pareiškime, kurį išplatino savo pavardės nenurodžiusi Nijolė.