REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Kultūra2018 m. Vasario 9 d. 11:23

Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų ir Alytaus muzikos mokyklų profesinis bendradarbiavimas

Alytus

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


28713

Draugystės tiltai nutiesia prasmingų susitikimų, profesinio bendradarbiavimo ir gerosios patirties sklaidos kelius. Šių metų vasario 7 d. Alytaus muzikos mokykloje buvo surengta ketvirtoji profesinio bendradarbiavimo diena „Draugystės tiltai", joje dalyvavo Nacionalinės Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokyklos ir Alytaus muzikos mokyklos mokytojai ir mokiniai.


Foto galerija:

muzikosmokykla-1jpg.jpg
muzikosmokykla-3jpg.jpg
muzikosmokykla-4jpg.jpg
muzikosmokykla-5jpg.jpg

Bendradarbiavimo diena prasidėjo mokyklų vadovų ir mokytojų susitikimu-seminaru „Kūrybiškumo metodų taikymas, rengiant mokinius konkursams", jį vedė Nacionalinės Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokyklos fortepijono grupės pirmininkė Inga Vyšniauskaitė. Vėliau vyko atviros meistriškumo pamokos, jas vedė šios menų mokyklos mokytojai – direktoriaus pavaduotoja muzikos ugdymui, smuiko mokytoja metodininkė Eglė Čobotienė, trombono vyresnysis mokytojas Marius Balčytis, saksofono mokytojas metodininkas Gintaras Mockus, kamerinio ansamblio mokytoja ekspertė Jūratė Rinkevičienė, metodinės grupės pirmininkė, fortepijono vyresnioji mokytoja Inga Vyšniauskaitė, smuiko mokytoja ekspertė Gintvilė Vitėnaitė. Jų metu mokytojai turėjo galimybę gilinti profesinę kompetenciją, sąlygojančias sėkmingą mokinių talento sklaidą. Atvirų pamokų metu mokytojai įgijo papildomų žinių apie kūrybiškus metodus, jų naudojimą, rengiant mokinius konkursams.

Bendro mokinių koncerto, kurį vedė Alytaus muzikos mokyklos teorinių disciplinų mokytoja Alytė Vitkauskienė, metu vaikai galėjo išgirsti naujų kūrinių, pasidžiaugti bendraamžių muzikavimu ir gabumais.

„Draugystės tiltai" – tai puikus tarpmokyklinio bendradarbiavimo ir kultūros vertybių puoselėjimo pavyzdys, kuris įtvirtina nuostatą, kad bendradarbiavimas, nuolatinis kompetencijų tobulinimas padeda mokytojui kurti saugią, mokinio emocinį, socialinį, intelektualinį vystymąsi užtikrinančią aplinką ir skatina siekti gerų ugdymo rezultatų.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA