PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2024 m. Birželio 19 d. 10:15

„McDonald's“ atsisako dirbtiniu intelektu paremto užsakymų priėmimo eksperimento

Pasaulis

Pixabay.com nuotr.

Svajūnas LaukineitisŠaltinis: BNS


305488

JAV tarptautinio masto greito maitinimo tinklas „McDonald's“ baigia kartu su IMB vykdytą, dvejus metus trukusį dirbtinio intelekto (DI) modelio eksperimentą, kuriuo buvo siekiama automatizuoti klientų aptarnavimą jiems neišlipant iš automobilių, skelbia leidinys „Restoran Business“, remdamasis „McDonald's“ oficialiu raštu jo franšizės gavėjams.

Skelbiama, jog eksperimentas, per kurį vairuotojai galėjo balsu per kompiuterį pateikti užsisakymus daugiau nei 100 restoranų, atšaukiamas dėl DI klaidų. Konkrečiai, technologija vienam klientui pasiūlė ledus su šonine, o kitas į užsakymą pridėjo devynias stiklines šaltos arbatos.

„Po kruopštaus svarstymo „McDonald's“ nusprendė nutraukti šį bendradarbiavimą su IBM, šios technologijos bandymai visuose tinklo restoranuose bus nutraukti iki liepos 26-osios“, – pranešime cituojamas „McDonald's“ padalinio JAV vienas vadovų Masonas Smootas.

„McDonald's“ neatmetė galimybės ieškoti kito partnerio šioje srityje, tačiau pažymėjo neabejojantis IBM patikimumu.

IBM savo ruožtu pareiškė, kad derasi dėl DI technologijos naudojimo su kitais greitojo maitinimo restoranų tinklais.