Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
„Džiaugiamės, kad „LTG Infra“ atlikti infrastruktūros gerinimo darbai leidžia išbandyti pilotinius sustojimus su miestais, kuriuose iki šiol nebuvo patogaus persėdimo galimybės, neprailginant tarptautinio maršruto trukmės.
Šis traukinys yra pirmiausiai orientuotas į tarptautinį susisiekimą, todėl siekiame, kad jis būtų aktualus visuomenei ir konkurencingas kelionės trukmės ir komforto prasme, lyginant su kitomis transporto priemonėmis“, – pranešime spaudai cituojama „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Iki šiol kasdieniu maršrutu Vilnius–Ryga keliauti galima buvo iš Vilniaus, Kaišiadorių, Šiaulių ir Joniškio – pirmieji trys miestai rikiuojasi tarp didžiausius keleivių srautus Lietuvoje turinčių stočių, o Joniškiui buvo naujai sudaryta galimybė susisiekimui traukiniu.
„Lietuvos geležinkelių“ duomenimis, per tris mėnesius nupirkta beveik 16 tūkst. kasdienio maršruto Vilnius–Ryga bilietų. Daugiausia keliautojų į Rygą vyksta iš Vilniaus – apie 64 proc., maždaug 16 proc. keleivių Rygoje lankosi iš Šiaulių, kas dešimtas žmogus – iš Kaišiadorių, apie 7 proc. keleivių į Rygą važiuoja iš Joniškio.