PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2023 m. Kovo 1 d. 15:04

Marketingo tendencijos 2023 metams. Ko galime tikėtis?

Lietuva

Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.lt


260433

Šiandien, rinkodaros pasaulis nuolat tobulėja, atsiranda naujovių ir galimybių dar labiau plėsti savo verslus. Akivaizdu, kad sėkmei užtikrinti, reikia būti priekyje. Šiame straipsnyje, skaitmeninės rinkodaros agentūra iKiwi pristatys naujausias marketingo tendencijas 2023 metams.

1. Efektyviausia marketingo strategija 2023 metams – vaizdo ir teksto turinys

Vaizdo įrašai, kuriuose yra pristatomos paslaugos arba produktai, padeda pritraukti didesnę auditoriją ir išlaikyti dėmesį. Jeigu internetinėje svetainėje dominuoja tik tekstas, tai tampa nuobodu.

2. Socialiniuose tinkluose vyraus edukacinis turinys

Jau 2022 metais, kai kurie prekių ženklai išnaudojo socialinius tinklus informatyvaus ir naudingo turinio kūrimui. Šiais metais, ši tendencija taps dar populiaresnė.

3. Facebook bus matoma daugiau rekomenduojamo turinio

Tai reiškia, kad matysite įvairesnių tipų puslapių turinį. Taip pat, Facebook toliau stengsis gerinti savo platformos privatumą ir saugumą.

4. Vyraus kokybiškas SEO turinys

Akivaizdu, kad jau seniai Google paieškos sistema teikia didelį dėmesį kokybiškam turiniui. Tačiau nepamirškite, kad jūsų kuriamas turinys turi būti informatyvus ir naudingas skaitantiems. Taip išsiskirsite iš konkurentų, sulauksite daugiau paspaudimų ir apsilankymų savo svetainėje.

5. Dominuos El. Pašto rinkodara

Ši rinkodaros rūšis yra viena iš pigiausių ir padeda efektyviai pritraukti klientų srautą ir didinti pardavimus. Todėl ir 2023 metais, naujienlaiškių ir personalizuotų laiškų siuntimas išliks viršūnėje.

6. Internetinių svetainių optimizavimas mobiliesiems įrenginiams

Kasdien, vis mažiau žmonių jungiasi prie internetinių svetainių naudodami kompiuterius. Prekių ženklai, kurie investuos į mobiliųjų svetainių optimizavimą 2023 metais, bus priekyje.

7. Daugiau dėmesio bus skiriama asmeninėms žinutėms

Vartotojai bus skatinami rašyti prekių ženklams, dėl įvairiausių klausimų ir pastebėjimų. O prekių ženklai, tiek socialiniuose tinkluose, tiek savo internetinėse svetainėse, turės aktyviai atsakinėti į žinutes.

8. Įmonės daugiau investuos į vaizdo įrašų kūrimą

Pripažinkime, TikTok platformoje kuriami vaizdo įrašai sulaukia nemažai auditorijos dėmesio ir įsitraukimo. Pažangiai mąstantys prekių ženklai, norėdami išsiskirti iš konkurentų skirs daugiau investicijų vaizdo įrašų kūrimo plėtojimui.

Kaip neatsilikti nuo rinkodaros tendencijų?

• Bendraukite su klientais

Pasidomėkite, kokie jų lūkesčiai, susiję su jūsų prekės ženklu, ko jie tikisi iš jūsų komunikacijos ir ko nori matyti daugiau.

• Stebėkite konkurentus

Inovatyviai mąstantys prekių ženklai stengsis neatsilikti nuo tendencijų, todėl visuomet galite iš jų pasisemti idėjų.

• Būkite aktyvūs socialiniuose tinkluose

Įvairūs ekspertai ir rinkodaros specialistai, dažnai savo socialinių tinklų paskyrose dalinasi įžvalgomis apie įvairias tendencijas ir dalina patarimus. Ten, taip pat, galite užmegzti ir ryšius su kitais prekių ženklais arba ekspertais, kurie galbūt taps jūsų verslo partneriais.

Taigi, pristatėme jums pagrindines rinkodaros tendencijas, kurios vyraus 2023 metais. Tikimės, kad perskaičius šį straipsnį jums kils įkvėpimas tobulinti savo rinkodaros strategiją, ir įtraukti į ją kokybiško turinio kūrimą. Jeigu norite pasiekti aukštų rezultatų, mūsų komanda atlieka profesionalias SEO paslaugas ir gali padėti jūsų verslui pasiekti aukštumas. Susisiekime!

Reklama