PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2020 m. Gruodžio 21 d. 11:59

Maisto produktus pristatančios įmonės fiksuoja lankytojų skaičiaus augimą, priima daugiau darbuotojų

Vilnius

Gedimino Savickio (ELTA) nuotr.

Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt


159054

Maisto produktų pristatymo įmonės teigia, kad stebi išaugusius lankytojų skaičius ir tam ruošiasi – plečia kurjerių ratą, rengia sprendimus dėl prekių pristatymo.

„Kalbant apie srautus, artėjome pirmo karantino link, augimas yra maždaug 30 proc. Matome, kad rezervacijos, kurios yra galimos mūsų platformoje, yra išgraibstomos tą pačią minutę, kai tik atsiranda“, – Eltai sakė maisto prekių „LastMile“ platformą sukūrusios įmonės „Greituolis“ vadovas Tadas Norušaitis.

 Pasak jo, dėl to matomas poreikis didinti kurjerių skaičių.

„Pas mus modelis veikia dalijimosi ekonomikos principu, ir žmonės nedirba pilną darbo dieną. Jie pasiima papildomą darbą, aišku, karantino metu tikėtina, kad jie yra praradę pirmines pajamas arba yra prastovose, tai ilgiau dirba, praktiškai visą dieną. Šnekant apie skaičių, kiek yra naujų (kurjerių – ELTA), tai mes praktiškai padvigubinome skaičių“, – sakė T. Norušaitis.

Anot jo, taip pat stebimas poreikis iš parduotuvių, kurios ieško pardavimo kanalų.

„Mes praktiškai per–savaitę paleidžiame po keletą naujų prekės ženklų parduotuvių mūsų platformose ir šitoje vietoje matome susidomėjimą ir augimą“, – sakė T. Norušaitis.

Pasak T. Norušaičio, šiuo metu įmonė prekių pristatymo paslaugą teikia penkiuose didžiuosiuose miestuose, su vienu iš partnerių taip pat ketinama pristatyti sprendimą, susijusį su maisto atsiėmimo stotelėmis.

Tuo metu prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė sakė, kad „Rimi“ elektroninėje parduotuvėje stebimas 2–4 kartus didesnis lankytojų srautas. Pasak jos, ruošiantis didesniems srautams jau rudenį priimta daugiau darbuotojų.

„E. parduotuvėje „Rimi.lt“ šiuo metu stebime 2–4 kartus didesnius lankytojų srautus. Tuo metu užsakymų skaičius yra du kartus didesnis nei lapkritį ir gruodžio pradžioje“, – komentare Eltai nurodė R. Keršienė.

„Ruošdamiesi didesniems pirkėjų srautams, jau rudenį priėmėme dar daugiau darbuotojų – tiek į kurjerių, tiek į prekių surinkėjų pozicijas, išplėtėme automobilių parką, bendradarbiaujame su transporto nuomos paslaugas teikiančiais partneriais“, – pridūrė „Rimi“ atstovė.

Tuo metu elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ anksčiau pranešė, kad per dieną visose trijose Baltijos šalyse įvykdo daugiau nei 11 tūkst. užsakymų. Nuo rugsėjo ji įdarbino per 700 naujų darbuotojų įvairiuose padaliniuose: tiek prekių surinkėjų ir kurjerių, tiek specialistų administracijoje.

Vyriausybė karantiną šalyje yra pratęsusi iki sausio 31 dienos, taip pat sugriežtino karantino priemones: apribojo judėjimą iš vienos savivaldybės į kitą, uždraudė veikti nebūtinųjų prekių parduotuvėms, paliekant galimybę veikti maisto, optikos prekių ir ortopedijos techninių priemonių parduotuvėms, vaistinėms, veterinarijos paslaugas teikiančioms įstaigoms.