REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Jaunimas2023 m. Birželio 8 d. 14:06

Maišiagalos kun. Juzefo Obrembskio gimnazistai iš VILNIUS TECH konkurso grįžo laimėję I-ą vietą

Vilnius

Vilniaus r. Maišiagalos kun. Juzefo Obrembskio gimnazijos nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: Vilniaus raj. savivaldybės inf.


269603

Vilniaus r. Maišiagalos kun. Juzefo Ombrembskio gimnazijos komanda birželio 2 d. vykusiame Vilniaus Gedimino technikos universitete (VILNIUS TECH) „Ateities inžinerija“ konkurso „Virtualių realybių technologijų“ kategorijoje laimėjo pirmąją vietą.

„Ateities inžinerija“ – Vilniaus Gedimino technikos universiteto nuotolinio ugdymo platforma, kuri supažindina mokinius su įvairiomis šiuolaikinės inžinerijos sritimis, leidžia jiems išbandyti savo jėgas, atliekant kūrybinį arba tiriamąjį projektinį darbą vienoje iš 20 AI ugdymo tematikų. 6-asis AI sezonas bene sėkmingiausias – jo metu daugiau kaip 700 mokinių iš 43 mokyklų atliko ir sėkmingai pristatė 236 projektinius darbus.

Šiais metais su pirmąja vieta „Virtualių realybių technologijų“ kategorijoje namo grįžo Maišiagalos kun. Juzefo Obrembskio gimnazijos komanda: Bogdan Bogdanovičius (IG kl.), Bartoš Jarmolkovič (IG kl.), Olivija Mangevičiūtė (IIG kl.), Daniel Legačinski (IIIG kl.), Edvin Pavilovič (IIIG kl.), Daniel Zarumnyj (IIIG kl.), Lukaš Verbaitis (IVG kl) bei informatikos mokytoja Alina Makovska.

Džiaugiamės, kad gimnazijos suoluose semiamas žinias jaunoji karta sugebėjo sėkmingai pritaikyti didžiojoje scenoje. Jauniesiems mokslininkams linkime sėkmės ir toliau garsinant gimnazijos ir Vilniaus rajono vardą.

Projekto koordinatorius dr. Henrikas Mykolaitis atkreipia dėmesį, kad tai, jog į AI veiklas įsitraukia jauni mokiniai rodo, kad nuotolinės ugdymo platformos veikla turi perspektyvas plėstis ir kasmet pritraukti vis daugiau dalyvių.

Nuotolinė ugdymo platforma AI skirta 7-12 klasių mokinių projektinei veiklai – ji siūlo ugdymo turinį, įrankius, nuotolines bei kontaktines konsultacijas, konkursus ir profesinio orientavimo renginius 20-yje šiuolaikinės inžinerijos tematinių sričių – nuo medijų ir finansų iki darniosios aplinkos, energetikos ir robotikos inžinerijos. Tai sudaro galimybes mokiniams atlikti projektinius darbus jų pačių pasirinkta tema.

Darbams vadovauja mokytojai, padeda konsultantai – atitinkamų sričių profesionalai iš VILNIUS TECH. Būtent tokia projektinės veiklos organizavimo forma yra optimali šiuolaikinei švietimo sistemos situacijai, kai yra aiškus poreikis plėsti ir stiprinti integruotą taikomąjį STEAM dalykų ugdymą, tačiau mokytojų kompetencija tam, dažnu atveju, yra nepakankama.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA