Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Valdas PryšmantasŠaltinis: BNS
„Mes dar turime problemų pikais (...) Deja, dar darbuotojai visi, kurių reikia, nepriimti, bet yra nukreipta dalis darbuotojų iš Palangos, Kauno oro uostų, atidaryta papildoma patikros juosta, yra greitojo praėjimo juostos atidarytos ir panašiai“, – antradienį susitikime su Seimo Demokratų frakcijos „Vardan Lietuvos“ nariais sakė ministras.
Ministro teigimu, eiles lemia ne tik pasikeitusi patikra, bet ir didesni nei vasarą keleivių srautai – vien į Turkiją per dieną išskrenda 1–1,2 tūkst. žmonių per dieną.
„Šalia pasikeitusių procedūrų spalio mėnesį keliautojų skaičius oro uostuose bus didesnis nei liepą ar rugpjūtį, apskritai mes grįžtame iki pandeminio lygmens, šiandien į Turkiją iš Lietuvos kiekvieną dieną skrenda tūkstantis, tūkstantis du šimtai žmonių, srautai yra neįtikėtino dydžio“, – kalbėjo M. Skuodis.
Anot ministro, situaciją iš dalies lemia ir bagažo registravimo tempai – tai yra ne tik oro uosto, bet ir aptarnaujančių bendrovių problema.
„Stengiamasi užtikrinti, kad būtų praeita iki 30 minučių, deja, aš matau ir kitų problemų kai atiduoti lagaminus labai ilgai laukiama, o šitoje vietoje ne tik oro uostas, čia yra ir aptarnavimo bendrovės“, – sakė M. Skuodis.
Jo teigimu, tokių problemų tikrai neliks Vilniaus oro uoste atidarius naują terminalą: „Kada tikrai problema bus išspręsta – ką aš galiu garantuoti – tai su nauju terminalu ir naujomis technologijomis“.
Terminalą už 50,2 mln. eurų stato bendrovė „Eikos statyba“ – ji iki 2024 metų pabaigos turėtų pastatyti daugiau nei 14 tūkst. kv. metrų ploto terminalą bei pertvarkyti oro uosto prieigas.
Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas praėjusią savaitę BNS teigė, kad situacija Vilniaus oro uoste gerėja pasitelkus papildomas priemones ir į darbą priėmus daugiau aviacijos saugumo specialistų.