REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2022 m. Gruodžio 9 d. 11:43

M. Skuodis: tikslas, kad 2024 m. pabaigoje nuo Vilniaus iki Varšuvos galėtume važiuoti aukščiausio lygio automagistrale

Lietuva

Andrius Ufartas (ELTA) nuotr.

Ignas DobrovolskasŠaltinis: ELTA


253500

Susisiekimo ministras Marius Skuodis tikisi, kad „Via Balticos“ kelio atkarpos tarp Marijampolės ir Lietuvos-Lenkijos sienos darbai bus baigti iki 2024 m. pabaigos bei nuo Vilniaus iki Varšuvos bus galima vykti „aukščiausio lygio automagistrale“.

„Tikslas, kad 2024 m. pabaigoje, nuo pat Kauno ar Vilniaus iki Lenkijos ir Varšuvos galėtume važiuoti aukščiausio lygio, saugia automagistrale be jokių kliūčių“, – penktadienį žurnalistams teigė M. Skuodis.

Politikas aiškina, kad vykstantys kelio darbai pakeis situaciją iš esmės ir šiandien pradedami darbai kelio iki Lietuvos-Lenkijos sienos septynių kilometrų atkarpoje.

„Jau pasirašyta rangos sutartis kitoje atkarpoje, po nepilnų metų mes turėsime aukščiausio lygio automagistralę. Daugiau nei 12 kilometrų atkarpoje, tuoj pat bus skelbiamos konkursas atkarpai prie Marijampolės ir tai reiškia, kad kitų metų pirmą pusmetį mes matysime darbus praktiškai 30 kilometrų atkarpoje vienu metu“, – sakė ministras.

„Naujos automagistralės statybų, su tiltais, jungiamaisiais keliais, netgi su tiltu gyvūnams, koks šiandien ateina reikalavimas iš mūsų įsipareigojimų aplinkosaugai ir Europos Sąjungai. Dar po tam tikro nedidelio laiko, mes matysime darbus net 40 kilometrų atkarpoje vienu metu“, – pridūrė jis.

M. Skuodis tvirtino, kad darbai pradedami yra vienoje iš intensyviausių magistralės atkarpų, kur eismo intensyvumas siekia apie 10 tūkst. automobilių per parą ir didžioji dalis automobilių yra sunkiasvorės transporto priemonės. Taip pat, pasak jo, kelio rekonstrukcija į automagistralę buvo būtina, siekiant užtikrinti vairuotojų ir keleivių saugumą.

„Eismas tikrai yra labai intensyvus ir neduok Dieve, kažkas atsitinka, mes turime labai dideles spūstis, kas man, kaip ministrui, visą laiką kelia didžiausią nerimą, tai eismo įvykiai. Tai yra vienas nesaugiausių kelių, ne dėl to, kad norėjome, jog jis būtų nesaugus, bet tiesiog egzistuojanti infrastruktūra ir eismo intensyvumas lemia tai, kad čia turime pernelyg daug skaudžių eismo įvykių“, – tvirtino Vyriausybės narys.

Susisiekimo ministras Marius Skuodis dalyvauja kelio „Via Baltica“ naujo rekonstrukcijos etapo darbų pradžios ceremonijoje. Pradedamų darbų vietoje įkasant kapsulę su laišku ateities kartoms, bus pažymėta ruožo tarp Marijampolės ir Lietuvos–Lenkijos sienos rekonstravimo į 4 eismo juostų magistralę pradžia.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA