Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Lukas JuozapaitisŠaltinis: ELTA
„Tai yra rangovo atsakomybė vykdant darbus, griaunant dabartinį tiltą ir statant naują užtikrinti, kad visiems aplink esantiems žmonėms, eismo dalyviams būtų saugu“, – trečiadienį portalui „15min“ sakė M. Skuodis.
Pasak jo, į klausimą, kodėl ties Kaunu, magistraliniame kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda, įgriuvo rekonstruojamas vidurinis tiltas per Nerį, turi būti atsakyta, siekiant išvengti panašių įvykių ateityje.
„Tikiuosi, kad bus atsakyta. Rangovai dirbo pagal griovimo projektus, kažkas projektavo. Man pačiam sunku komentuoti giliai neišmanant tų inžinerinių klausimų. Tikrai tie atsakymai turės būti gauti. Vien dėl to, kad šalia turime kitą tiltą, kurį, kai pastatysime griaunamo vietoje naują, reikės griauti taip pat. Klausimas, ką padaryti, kad niekas panašaus nepasikartotų“, – komentavo ministras.
Jis teigė neabejojąs, jog įvykio priežastis išsiaiškins ir „kuo greičiau“ atsakymus pateiks rangovas, Statybų inspekcija bei Lietuvos automobilių kelių direkcija.
„Dabar svarbiausia pašalinti tą „performansą“, – taip pat pabrėžė ministras.
Vis dėlto, M. Skuodis tikina turįs informacijos, jog antradienio vakarą nelaimė galėjo įvykti, nes įgriuvusio segmento statybai sovietmečiu „kažkas pagailėjo tam tikrų medžiagų“.
„Pagal preliminarią informaciją, kurią ir man šįryt pateikė, tikėtina, kad sovietmečiu kažkas pagailėjo tam tikrų medžiagų ir analogiškas kitas tilto dalis griaunant nieko panašaus nenutiko. O šitoje vietoje kažkokios armatūros ar kažko nebuvo. Ir būtent dėl tos priežasties technika negalėjo susmulkinti į gabaliukus ir jis visas į vandens pusę ir pakibo“, – svarstė M. Skuodis.
„Tikrai netikiu, kad kažkas buvo padaryta specialiai, tiesiog niekas neturi tokio intereso. Bet kad kažkas kažkur buvo nesužiūrėta, tikėtina, kad taip ir buvo. Nes priešingu atveju tokio įvykio neturėtume“, – akcentavo jis.
ELTA primena, kad antradienį, apie 22 val. gautas pranešimas, kad prie prekybos centro „Mega“ Kaune griuvo tiltas, einantis per Nerį. Pranešta, kad įgriuvo dalis tilti, pusė jo esą pakibo ore.
Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento duomenimis, atvykus į įvykio vietą fiksuota, kad įgriuvo dalis ardomo A. Meškinio tilto, einanti po tiltu, užvertas eismas Panerių gatve, taip pat užverti kiti priėjimai prie tilto, kad nevaikščiotų pašaliniai asmenys.
Žmonės įvykio metu nenukentėjo. Pirminiais duomenimis, naujai pastatytas ir pietinis tiltai per Nerį nepažeisti.
A. Meškinio tilto per Nerį (viduriniojo tilto) rekonstrukcijos ties Kaunu darbai pradėti praėjusiais metais. Pagal sutartį darbai turėjo būti baigti iki 2024 m. pabaigos. Šios sutarties darbų vertė – 68,37 mln. eurų su PVM. Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, į kurį patenka ir minėtas tiltas, nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ kai kuriomis dienomis automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. automobilių.