Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
Ministro M. Skuodžio teigimu, Lietuvos ir Lenkijos veiksmų koordinavimas ir bendras regioninių karinio mobilumo poreikių atstovavimas tarptautiniais formatais – itin svarbūs dabartiniame geopolitiniame kontekste. Abi šalys siekia didesnio Europinio finansavimo projektams, gerinantiems transporto ir logistikos jungtis visoje Vidurio ir Rytų Europoje bei prisidedantiems prie transporto jungčių su Ukraina plėtros, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Šiandien su Lenkijos kolega tarėmės dėl sprendimų, kurie leistų sustiprinti Šiaurės–Pietų transporto koridorių, jungiantį Baltijos, Juodąją ir Egėjo jūras tiek keliais, tiek europiniu geležinkeliu. Kartu ieškome geriausių sprendimų, kurie padėtų spartinti strateginių infrastruktūros projektų įgyvendinimą“, – sakė susisiekimo ministras M. Skuodis.
Lietuva ir Lenkija ketina toliau plėtoti kelių jungtį per Aradnykų–Lazdijų sienos perėjimo punktą, svarstoma galimybė pratęsti Šiaurės-Baltijos jūros koridorių jungtimi per Lucką-Dorohuską. Taip pat planuojama parengti bendrą sąrašą projektų, praplečiančių transporto koridorių iki Ukrainos, ir bendrai kreiptis dėl finansinės paramos šių projektų įgyvendinimui iš ES finansinių instrumentų.
Pasak susisiekimo ministro, tiek Lietuva, tiek Lenkija aktyviai sieks tolesnės papildomos europinės paramos karinio mobilumo projektams ir dar aktyviau bendradarbiaus su Ukraina, organizuojant alternatyvius transportavimo maršrutus.
Tarpusavio ir tarptautinių logistikos jungčių gerinimo siekiai įtvirtinti Lietuvos ir Lenkijos transporto ministrų šių metų rugsėjį Vilniuje pasirašytame memorandume.