Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Susisiekimo ministras Marius Skuodis. Dainiaus Labučio (ELTA) nuotr.
Ignas DobrovolskasŠaltinis: ELTA
„Tai yra vienintelis Baltijos šalių uostas, kuris nesujungtas europinio standarto bėgiais, kaip suprantama, tai mažina mūsų konkurencingumą ir šią klaidą reikia ištaisyti ir tos diskusijos, kurios vyksta, jos yra pozityvios“, – penktadienį Klaipėdoje teigė M. Skuodis.
Ministras tvirtino, kad svarbu, jog bėgiai būtų pripažinti europinės reikšmės bėgiais, nes tokiu atveju atsivertų galimybės pasinaudoti finansavimu.
„Šiuo metu vyksta keli dalykai, pirmas dalykas tai yra „Rail Baltica“ statyba link Latvijos, antras dalykasel, mes planuojame studiją, kuri jau dabar atsakytų į klausimą, kaip tie bėgiai turėtų eiti, ar nuo Panevėžio, per kurį eis „Rail baltica“ per Šiaulius link Klaipėdos, ar kitu keliu. Faktas, kad tie bėgiai bus reikalingi“, – tikino M. Skuodis.
Vyriausybė balandžio mėnesį pritarė planui, kuriuo siekiama padidinti geležinkeliais gabenamų krovinių į Klaipėdos jūrų uostą srautą.
Susisiekimo ministerijos siūlymu patvirtintas pietinės Klaipėdos uosto dalies plėtros specialusis planas, kad būtų pradėtas jam reikalingos žemės paėmimas visuomenės poreikiams.
Projektu norima modernizuoti ir išplėsti Klaipėdos uosto geležinkelius, koncepcijose nurodoma, kad palei uostą ir jo teritorijoje planuojama geležinkelių plėtra, gretimų gatvių rekonstrukcija pritaikant jas sunkiajam ir lengvajam transportui, eismo apribojimai.