Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Ignas DobrovolskasŠaltinis: ELTA
„Investicijos didės jau šių metų antrąją pusę ir sieks apie milijardą eurų, kitais metais investicijų dydis gali būti ir 1,5 mlrd. eurų. Jeigu žiūrėtume į kelių sektorių, šiais metais investicijos bus 700–800 mln. eurų, lygiai taip pat įsibėgėja ir geležinkelių projektai, konkrečiai „Rail Baltica“ statybos, turime elektrifikacijos projektus“, – penktadienį Prezidentūroje teigė M. Skuodis.
„Uostas, oro uostai, iš to susideda suma. Kitais metais investicijos bus didesnės dėl tų pačių strateginių kelių projektų, jau šių metų antroje pusėje matysime „Via Baltica“ ruožo statybas nuo Lenkijos sienos iki Marijampolės, maždaug 30 km ruožo statybas vienu metu, ko nėra buvę. Ir čia investicijų vertė apie 0,5 mlrd. eurų“, – tvirtino jis.
Ministras akcentavo, kad taip pat su Krašto apsaugos ministerija yra suderintas aiškus strateginių karinio mobilumo ir dvejopos paskirties projektų sąrašas, kuris bus finansuojamas tiek iš turimų šaltinių, tiek iš būsimo laikinojo solidarumo įnašo.
„Kai mes kalbame apie ekonomikos lėtėjimą, recesiją, šioje vietoje iš Vyriausybės pusės suderinus visų institucijų veiksmus, tos investicijos į viešą infrastruktūrą, būtent susisiekimo infrastruktūrą, jos didės, tiek metų antroje pusėje, tiek kitais metais“, – sakė politikas.
ELTA primena, kad Valstybės duomenų agentūra gegužės pradžioje paskelbė, jog pirmąjį metų ketvirtį BVP, lyginant su 2022 m. spaliu–gruodžiu, smuko 3 proc. Kadangi ekonomika traukėsi antrą ketvirtį paeiliui, Lietuvoje fiksuojama techninė recesija.