Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Mariaus Morkevičiaus (ELTA) nuotr.
Reporteris LinaŠaltinis: Etaplius.lt
Šiemet „Luminor“ bankas pertvarkys klientų aptarnavimo tinklą ir įdiegs naują klientų konsultavimo koncepciją. Tai dalis banko strategijos ir anksčiau paskelbto plano keisti veiklos modelį.
„Daugėjant skaitmeninių paslaugų, keičiasi klientų konsultavimo centrų vaidmuo. Vis mažiau klientų renkasi fizinį apsilankymą banke, o mieliau naudojasi internetinės ir mobiliosios bankininkystės privalumais ir patogumais“, - pranešime cituojama „Luminor“ banko Mažmeninės bankininkystės vadovė Kerli Gabrilovica.
Transformuojant tinklą bus peržiūrėtas klientų aptarnavimo centrų skaičius, atidaryti naujos koncepcijos klientų konsultavimo centrai, sujungti arba uždaryti netoliese esantys, atnaujintos savitarnos zonos ir bankomatų tinklas, bankas laipsniškai atsisakys grynųjų pinigų operacijų konsultavimo padaliniuose.
Taip pat bus peržiūrimas konsultavimo bei aptarnavimo modelis, stiprinamas nuotolinis konsultavimas, vartotojams bus siūloma daugiau skaitmeninių paslaugų, kurios leis finansus tvarkyti nuotoliniu būdu. Visus pokyčius planuojama įgyvendinti dar šiemet.
„Aptarnavimo tinklo pokyčiai šiemet sudarys galimybę sustiprinti klientų konsultavimą labiausiai rūpimais klausimais bei tokiu būdu padidinti organizacijos efektyvumą bei klientų pasitenkinimą. Mes derinsime konsultavimo centrų, savitarnos taškų ir bankomatų lokacijas, kad vartotojai galėtų paprastai naudotis pageidaujamomis paslaugomis“, - pokyčius komentavo Kerli Gabrilovica.
Banko duomenimis, pernai 80 proc. „Luminor“ banko klientų Baltijos šalyse kasdienius finansinius reikalus tvarkė per skaitmeninius ir nuotolinius kanalus, šiais kanalais klientai atlieka 95 proc. bankinių operacijų.
Pertvarkęs tinklą, „Luminor“ bankas šių metų pabaigoje turės 35 klientų konsultavimo ir savitarnos centrus Baltijos šalyse. Šiuo metu Lietuvoje bankas turi 29 klientų konsultavimo centrus.
ELTA primena, kad, užbaigęs juridinį susijungimą, po kurio Estijoje įkurta banko būstinė valdo banko skyrius Lietuvoje ir Latvijoje, „Luminor“ pradeda transformacijos etapą, kurio metu keičiamas veiklos modelis.
Vasario pradžioje pranešta, kad per šiuos metus Lietuvoje „Luminor“ komanda laipsniškai sumažės 420 darbuotojų, pokyčiai palies visus organizacijos struktūros lygius. Estijoje ir Latvijoje organizacijos atitinkamai sumažės 130 ir 250 darbuotojų. Iš viso „Luminor“ banke Baltijos šalyse vasarį dirbo apie 3000 darbuotojų.
Laipsniškai pereinant prie naujo verslo modelio, neliks besidubliuojančių pareigybių, kai kurių vadovybės lygių. Banko teigimu, tai pridės greičio ir sprendimų priėmime, ir klientų aptarnavime. Taip pat naujas veiklos modelis leis optimizuoti veiklą ir sparčiau investuoti į technologinius sprendimus.
ELTA