Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„LTG Link“ nuotr.
Austėja PaulauskaitėŠaltinis: ELTA
Iš pradžių šiuo maršrutu važiavę traukiniai stojo Kaišiadoryse, Šiauliuose, Joniškyje ir Latvijos mieste Jelgavoje. Nuo balandžio pirmos dienos maršrutą papildė sustojimai Jonavoje ir Kėdainiuose, o nuo gruodžio 15 dienos iš savo miesto traukinių stoties į Rygą gali keliauti ir Radviliškio gyventojai, pažymi bendrovė.
„Šis maršrutas yra sėkmingas, išlaikęs populiarumą ištisus metus. Pasiteisino ir papildomi sustojimai pakeliui į Rygą: iš Jonavos ir Kėdainių į Latviją ir atgal vyko apie 4 tūkst. keleivių“, – teigė „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Pasak nacionalinės turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ vadovės Olgos Gončarovos, šis maršrutas buvo itin naudingas turizmo sektoriui.
„Vilnių ir Rygą sujungęs traukinio maršrutas šiemet leido turistams iš Latvijos keliauti į Lietuvą patogiau ir tvariau. 2024 metais per pirmus tris ketvirčius mūsų šalies apgyvendinimo įstaigose sulaukėme 106 tūkst. latvių turistų. Akivaizdu, kad tokie susisiekimo sprendimai stiprina turizmo ryšius tarp Baltijos šalių“, – sakė O. Gončarova.
„Kai į šį maršrutą įsijungs ir Talinas, trys Baltijos sostinės taps dar lengviau pasiekiamos. Tai ne tik palengvins keliones vietos gyventojams ir turistams, bet ir stiprins Lietuvos ir viso regiono pasiekiamumą tarptautiniu mastu. Jungtis nuo Vilniaus iki Talino skatins tiek Europos, tiek tolimųjų rinkų turistus atrasti naujas patirtis Lietuvoje ir Baltijos šalyse bei prisidės prie tvarių kelionių populiarinimo“, – pridūrė ji, kalbėdama apie kitais metais startuosiantį maršrutą, sujungsiantį visas tris Baltijos šalių sostines.
Apie vientisą traukinių maršrutą Vilnius – Talinas tuometinis susisiekimo ministras M. Skuodis užsiminė dar šių metų pradžioje.
„Galutinis tikslas (maršrutas iki Talino be persėdimų – ELTA) dar iki „Rail Baltica“. Viskas priklausys nuo latvių, estų susitarimo ir pajėgumų pačių geležinkelių skirti tokį traukinį, reikėtų ne vieno. Natūralu, galutinis tikslas – vientisas maršrutas ir ne vienu traukiniu per dieną“, – tuomet akcentavo jis.