Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Traukiniai į Rygą turėtų pradėti kursuoti jau kitais metais / Jonas Balčiūnas/ELTA
EtapliusŠaltinis: ELTA
Vasarą pradėta testuoti naujovė konkrečiuose aštuoniuose traukinio reisuose tarp Vilniaus ir Kauno parodė, kad mažesnė bilieto kaina skatina keleivius pirkti traukinio bilietus iš anksto. Traukinių užimtumas 8 traukiniuose su dinamine kainodara padidėjo maždaug 20 proc. per pirmąsias kelias šio pilotinio projekto laikotarpio savaites lyginant su tuo pat 2023 m. laikotarpiu.
„Mūsų siūlyta naujovė akivaizdžiai pasiteisino, keleiviai yra linkę planuoti kelionę traukiniu iš anksto, jeigu yra galimybė nusipirkti bilietą pigiau. Tad nusprendėme nelaukiant pilotinio projekto pabaigos, didinti reisų skaičių, kur taikysime dinaminę kainodarą ir skatinsime pirkti bilietus ne paskutinę minutę, o kelionę planuoti iš anksto. Matydami traukinių užimtumą iš anksto, galėsime efektyviau valdyti keleivių srautus, pritaikyti riedmenis, užtikrinti dar kokybiškesnį aptarnavimą“, – pranešime teigė „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Pasak bendrovės, iki dinaminės kainodaros įvedimo didžioji dauguma keleivių (83 proc.) bilietus pirko išvykimo dieną, dažniausiai jie rinkosi vienkartinius bilietus. Tęsiant pilotinį dinaminės kainodaros projektą, nuo šiol dinaminė kainodara veiks 20 reisų maršrute Vilnius–Kaunas–Vilnius.
Dinaminės kainodaros projektą 20 traukinių planuojama testuoti iki pat gruodžio mėnesio vidurio.
Vilnius–Kaunas–Vilnius yra populiariausias maršrutas, kuris sudaro 35,8 proc. nuo visų vietinių vežimų, juo 2024 m. sausio–rugsėjo mėnesiais vyko 1,35 mln. keleivių. Kasdien tarp Vilniaus ir Kauno traukiniai kursuoja maždaug 40 kartų.