Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
ELTAŠaltinis: ELTA
„Atsižvelgiant į augantį rinkos poreikį, šalies viduje geležinkeliu pervežamų grūdinių kultūrų kiekį planavome padidinti iki 60 proc. nuo viso bendro grūdų pervežimų skaičiaus. Todėl naujai įsigyti vagonai leis nuosekliai didinti grūdinių kultūrų pervežimų apimtis“, – sakė „LTG Cargo“ vadovė Eglė Šimė.
Skelbiama, kad pirmieji vagonai turėtų pasiekti Lietuvą per artimiausius porą mėnesių, o likę iš pirmuoju etapu įsigytų 300 – iki šių metų pabaigos. Dar 200 vagonų bus pristatyti per 2025 m. I ketvirtį.
Grūdų pervežimai šiuo metu siekia apie 13–14 proc. visų krovinių apimčių ir kasmet nuosekliai auga.
Palyginimui, vienas vagonas perveža 2,5 karto daugiau grūdinių kultūrų, nei krovininis autotransportas: tai reiškia, kad Lietuvos keliuose grūdinių kultūrų pervežimo autotransportu per metus sumažėtų net 45 000 reisų.
Taip pat šiuo metu „LTG Cargo“ vykdo pusvagonių pirkimą, skirtą biriems ir kitiems atmosferos poveikio nebijantiems kroviniams gabenti.
Šiuo metu „LTG Cargo“ grūdams transportuoti naudojamų vagonų parkas siekia apie 1200 vienetų – tiek jų buvo pasiūlyta šių metų grūdų sezonui. Techninę vagonų priežiūrą atliks profesionali „LTG Cargo“ prekinių vagonų remonto komanda.
„LTG Cargo“ 2023 m. pervežė 27,2 mln. t krovinių. Bendrovės pajamos praėjusiais metais siekė maždaug 286 mln. Eur, grynasis pelnas – 17,5 mln. Eur.