Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Žygimantas ŠilobritasŠaltinis: ELTA
„Čia turime laikinai saugomus 15 vagonus, kiekviename iš jų yra 50 tonų trąšų, kurios kelia įtarimą, kad galėtų būti sankcijų apėjimo pasekmė ir neteisėtu, nusikalstamu būdų įvežta į Lietuvos teritoriją. Tai esame surinkę visus dokumentus ir esame juos atidavę teisėsaugai įsivertinti ar yra pagrindo manyti, kad tai yra neteisėtų veiksmų darymas“, – antradienį žurnalistams komentavo E. Kerza.
LTG atstovas pridūrė, kad šis krovinys atvyko per, vasario 16 dieną uždarytą, Stasylų stotį, kuri šiais ir praeitais metais buvo naudojama gabenti Baltarusišką kontrabandą. Anot jo, šis krovinys buvo vienas iš paskutinių.
„Šis konkretus krovinys buvo sulaikytas vasario 10 dieną. Jis atvyko per jau dabar uždarytą Stasylų stotį. Iš tikrųjų garsią stotį, kadangi per ją šiais metais iš Baltarusijos keliavo dideli kontrabandos kiekiai. Tai akivaizdu, kad turėjome kažko imtis. Pačią stotį uždarėme vasario 16 dieną, tačiau šis krovinys dar spėjo įvažiuoti“, – aiškino E. Kerza.
Galiausiai E. Kerza paminėjo, kad oficialus krovinio gavėjas turėjo būti Jungtiniai Arabų Emyratai.
„Iš tikrųjų, yra bent trys šalys. Siuntėjas yra Baltarusijos įmonė, ekspeditorius ir mokėtojas yra lietuvių įmonė ir galutinis gavėjas yra Jungtiniai Arabų Emyratai. Tai per pasaulį keliauja trąšos“, – teigė jis.
LTG dokumentuose nurodoma, kad krovinio vertė siekianti 327 tūkst. eurų.