PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2018 m. Kovo 7 d. 18:45

„LiMA day“ Šiauliuose – sėkmės formulės ir rinkodaros bestseleriai (vaizdo reportažas)

Šiauliai

Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt


31042

Šiandien į Šiaulių arenoje vykstančią didžiausią marketingo konferenciją Šiaurės Lietuvoje Rinkos bestseleriai rinkosi marketingo vadovai ir vadybininkai, komunikacijos, viešųjų ryšių specialistai, įmonių vadovai bei smulkiojo verslo savininkai.

Daugiau nei 200 dalyvių, 7 pranešėjai, 6 temos ir daugiau nei 300 minučių įtraukiančio, informatyvaus turinio – tokia šių metų „LiMA day Šiauliai’18“.

Šešios įtraukiančios paskaitos

Paskaitą dalyviams skaitė Vytautas Vorobjovas. E-komercijos ir e-marketingo srityse jis dirba daugiau kaip dešimt metų. Nuo 2012 m. vysto sėkmingą konsultacijų verslą, konsultuoja ir moko Lietuvos ir užsienio įmones. Drauge su partneriais valdo daug į eksportą orientuotų e-komercijos projektų. Sukūrė ir valdo didžiausią Baltijos šalyse maisto prekėmis prekiaujančią „Amazon“ paskyrą. V. Vorobjovas šiauliečiams pasakojo „Kaip internetu pardavinėjome amerikiečiams „Vytauto“ marškinėlius po $100“.

Aidis Dalikas - „Socialaus marketingo" kūrybos ir procesų vadovas. Aidis yra vienas geriausių „Facebook“ reklamos ir analizės specialistų Lietuvoje, kurio konsultacijomis vadovaujasi didžiausių Lietuvos prekių ženklų marketingo vadovai. Jis vienas pirmųjų pradėjo kalbėti apie augančią socialinių tinklų įtaką Lietuvoje ir siūlyti profesionalias socialinių tinklų marketingo konsultacijas prekės ženklams. Kasdien analizuodamas didžiausių Lietuvos prekės ženklų „Facebook“ puslapius, Aidis sukaupė didžiulę žinių bazę. A. Daliko paskaita šiųmetėje konferencijoje - „Socialiniai tinklai: užtenka kartotis, važiuojam toliau. Instrukcija, kaip elgtis, kad ne(be)degintumėte pinigų“.

Laura Aleksandravičė - influencerių marketingo agentūros Influenceriai.lt įkūrėja. Dirbdama Adidas ir Reebok prekės ženklų marketingo vadove Lietuvai, ji sukūrė apdovanojimus pelniusias „influencerių“ marketingo kampanijas, tad jos praktinė patirtis, paremta pasauline praktika. Lauros paskaita - „Influencerių“ marketingas: kaip netapti tik dar vienu prekės ženklu X „influencerio“ Y sraute“.

Donata Varnelienė - aktyvaus asmeninio paradavimo ekspertė, pardavimo pajėgų ugdymo konsultantė, turinti ilgametės patirties asmeniniuose pardavimuose (B2B ir B2C), o pastaruosius trejus metus ugdė daugiau nei 600 pardavėjų, intensyviai dirbdama su pardavimų kokybės valdymo projektais.

Daug dėmesio savo veikloje Donata yra skyrusi kokybės standartų kūrimui ir diegimui, vertinimo sistemų kūrimui ir pačiam vertinimui, grįžtamojo ryšio teikimui. Donatos tema - „Vienas papildomas klausimas = didesni pardavimai. Koks jis?“.

K. & K. Lingiai - Kotryna ir Kęstutis Lingiai, žurnalo „Kaunas pilnas kultūros“ ir angliškai kalbantiems skirto projekto „It's Kaunastic“ redaktoriai. Frazės „Kaunas pilnas kultūros“ ir „Kaunastic“ jau tapo bendrinėmis, o įgyvendinti projektai įvertinti interneto apdovanojimuose LOGIN ir Japonijos turizmo apdovanojimuose.

Jie dideli Kauno gerbėjai, bet lygiai taip pat ir nuolat keliaujantys žmonės. Todėl Kauną svečiams savo kuruojamuose projektuose - žurnale, tinklaraštyje, žemėlapiuose - pristato taip, kaip norėtų, kad jiems prisistatytų kiti pasaulio miestai. Tandemas skaitė paskaitą „Ar Šiauliai yra pilni kultūros?“.

Edvardas Kavarskas - dizaino strategas. Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA) ir LiMA narys. Save vadina „Étiquette“ svajonių komandos nariu ir tiki, kad dizaineris – ne profesija, o gyvenimo būdas. Pakuotės dizainą ir ženklodarą laiko strateginiais įrankiais, kurie Lietuvos verslui gali atverti duris į išsvajotas rinkas. E. Kavarsko tema - „Pakuotės dizaino tendencijos. Ką galime pritaikyti Lietuvoje?“.

Apie LiMA DAY

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) – tai organizacija, vienijanti marketingo ir komunikacijos specialistus. Įkurta 2004 metais. Šiuo metu LiMA vienija 900 marketingo srityje dirbančių žmonių. Asociacijos skyriai veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.

LiMA DAY – vienas didžiausių ir laukiamiausių renginių Lietuvoje ne tik LiMA nariams, bet ir visai marketingo bendruomenei. Čia susirenka keli šimtai marketingo profesionalų pasidalinti patirtimi, apžvelgti tendencijas, pasisemti idėjų, įžvalgų ir žinių iš Lietuvos ir užsienio praktikų bei teoretikų.

LiMA DAY konferencijos jau turi stiprias tradicijas ir ne pirmus metus vyksta 4 miestuose, kur įsikūrę Lietuvos LiMA skyriai (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose).