Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Marketingo specialistams naujieji metai šiemet ateis mėnesiu anksčiau – apie tai, kokie bus 2022-ieji jau gruodžio 1 d. marketingo bendruomenės nariai diskutuos susitikę 12-ą kartą organizuojamoje didžiausioje marketingo konferencijoje „LiMA Day Lietuva ’21. New Year“. Vilniaus oro uosto konferencijų centre ir internetu savo patirtimi, sėkmės pavyzdžiais ir įžvalgomis apie marketingo tendencijas dalinsis net 15 marketingo ir verslo profesionalų iš Lietuvos bei užsienio šalių.
Konferenciją organizuojančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) direktorė Alvydė Palaimaitė teigia, kad vieno universalaus recepto verslo sėkmei nėra, todėl kuriant kitų metų planus reikia sekti tendencijas, gebėti atsirinkti sau tinkamas, jas derinti su gerai žinomomis tiesomis ir pasiteisinusiomis praktikomis. „Tendencijų sekimas gali padėti ją nuspėti ir lengviau formuluoti verslo strategiją, greitai prisitaikančią prie nuolat kintančios šiuolaikinės visuomenės, jos poreikių ir inovacijų”, – sako ji.
Konferenciją atidarys reklamos kūrėjas Tomas Ramanauskas primindamas, kokios tendencijos išliks ir kuo reikėtų vadovautis 2022-aisiais metais. Dvyliką išbandytų sprendimų efektyviam marketingui kitiems metams pateiks Metų CMO’21, „Nord Security” marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė. O „Havas Creative” Ir „Soma Agency” vadovas Arijus Žakas pasidalins, kokios strateginės kryptys marketingo vadovams bus svarbiausios.
422.jpg
Startuolių treneris ir strategas M. Wallace Green kalbės apie vieną esminių tendencijų – vadovautis socialiai atsakinga „3P” (angl. People, Planet, Profit) strategija ir ką tai realiai gali duoti verslui.
Vienos didžiausių nepriklausomų komunikacijos agentūrų pasaulyje „APCO” padalinio „APCO WORLDWIDE” direktorė Daniella Lebor dalinsis įžvalgomis apie neteisingos informacijos įtaką prekės ženklams. Temą pratęs „Fabula Rud Pedersen Group” partneris ir valdybos pirmininkas Mykolas Katkus kalbėdamas apie socialinių tinklų algoritmus ir jų įtaką visuomenei, o „Beatos virtuvės” bendrasavininkės Beata Nicholson ir Odeta Bložienė pasidalins savo patirtimi, kaip atsilaikyti ir išlaikyti įmonės vertybes dezinformacijos fone.
Iš „Daktaras Desertas” įmonės bendraįkūrėjo Mariaus Dijoko konferencijos dalyviai išgirs istoriją apie tai, kaip išsiskirti iš konkurentų bei pateikti unikalią patirtį vartotojams. Apie vartotojų įpročių pokyčius ir pakuotės dizaino reakciją į juos pasakos „Great & Golden” dizaino vadovė Gabija Platūkytė-Lazarevičė. Asocijuotas „Hungry scout” strategas Gediminas Galkauskas pristatys esmines e-komercijos tendencijas.
047.jpg
„AdDrama” vadovė Laura Domarkė padės išpildyti naujametinį pažadą atsakingai komunikuoti socialiniuose tinkluose ir papasakos apie naujų metų socialinių tinklų tendencijas bei pasidalins pagrindiniais 2022-ųjų akcentais. „Inspired UM” partneris ir verslo plėtros vadovas Domantas Gailius panagrinės Lietuvoje rodytas reklamas ir pabandys atsakyti į klausimą, kodėl ne visos pasakojamos istorijos yra geros istorijos. Apie bene didžiausią šių ir ateinančių metų darbdavių iššūkį kalbės „Caption” bei „Venudu.lt” vadovas Karolis Rimkus. Jis dalinsis mintimis, kaip darbuotojų ambasadorystės programos gali padėti įveikti darbuotojų trūkumą.
Konferenciją uždarys „Synthesis Consulting Group“ partneris strategas Andrius Grigorjevas kviesdamas pasižiūrėti į tendencijas nauju kampu ir jas adaptuoti savo verslui.
Konferencija „LiMA Day Lietuva“ jau gruodžio 1 d. vyks gyvai (turintiems galimybių pasą) Vilniaus oro uoste ir internetu. Daugiau informacijos čia: www.limaday.lt