PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Mokslas2019 m. Gegužės 7 d. 12:56

Lietuvos, Vokietijos ir Austrijos studentai kūrė idėjas Kauno miesto turistams

Kaunas

Paulina KuzmickaitėŠaltinis: Etaplius.lt


82791

Jau penktus metus vykstantis tarptautinis studijų projektas „Virtual Reality Marketing“ Kauno technologijos universiteto (KTU) Ekonomikos ir verslo fakultete (EVF) vėl subūrė beveik 50 studentų iš Lietuvos, Austrijos bei Vokietijos universitetų. Bendradarbiaudami su „Kaunas Europos kultūros sostinė 2022“ atstovais projekto dalyviai kūrė virtualios realybės žaidimų ar papildytos realybės programėlių prototipus, skirtus Kauno pasakojimo projektui „Mitinis Kauno žvėris“.

Sugalvoti idėjas, sukurti pirminius veikiančius žaidimo prototipus ir jo panaudojimo galimybes numatančius marketingo planus studentai turėjo vos per vieną savaitę. Intensyvų visų komandų darbą vainikavo KTU EVF įvykęs idėjų pristatymas, kur simpatijas susižėrė praturtintos realybės programėlių „Living walls“ ir „Kaunaris“ idėjas sukūrusios komandos.

Pirmoji „Living walls“ programėlė leistų jos naudotojams piešti virtualius 3D piešinius bet kur Kaune, o kiti miesto svečiai naudodamiesi programėle galėtų piešinius matyti. Programėlė „Kaunaris“ skirta miesto gyventojams ir svečiams, kurie norėtų susidaryti asmeniškai jiems pritaikytą miesto žemėlapį/gidą, vedantį prie pasirinktų lankytinų objektų (nuo maitinimo įstaigų iki muziejų ir teatrų).

„Šis projektas ir jo dalyviai pateikia begalę naujų idėjų. Jas pasiūlo tie, kurie galbūt gyvai nėra matę Kauno ar matė jį tik, pavyzdžiui, „Google“ žemėlapiuose. Žvelgdami iš savo perpektyvos jie kitaip nei vietiniai mato miesto privalumus, trūkumus. Todėl mus priverčia išeiti iš savo komforto zonos ir sukurti ką nors tikrai naudingo“, – sako „Mitinis Kauno žvėris“ koordinatorė Indrė Aleksandravičiūtė.

Pasak Kremso taikomųjų mokslų universiteto prof. mag. Michaelo Reinerio, šis projektas studentams yra labai gera karjeros treniruotė. Mat pagrindinis tikslas – į vieną komandą bendram projektui suburti skirtingų disciplinų studentus.

„Tokia patirtis studentams labai naudinga, nes pradėję savo karjerą jie neišvengiamai dirbs skirtingų sričių (IT, architektūros, rinkodaros ar kt.) specialistus vienijančiose komandose. Juk, pavyzdžiui, IT inžinieriui svarbu suprasti verslo srities specialistą, ir atvirkščiai“, – sako M. Reineris.

Iš viso penkias savaites trunkančiame „Virtual Reality Marketing“ projekte šiemet dalyvauja 47 įvairioms studijų disciplinoms atstovaujantys studentai iš KTU „GIFTed“ talentų ugdymo programos, KTU Ekonomikos ir verslo fakulteto, Dortmundo taikomųjų mokslų universiteto (Vokietija) ir Kremso taikomųjų mokslų universiteto (Austrija). Komandos likusias keturias projekto savaites toliau tobulins savo sukurtų žaidimų programėlių prototipus ir marketingo planus.