PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2020 m. Gegužės 13 d. 14:57

Lietuvos kurortų asociacijos posėdyje sudėlioti svarbiausi metų planai

Alytus

Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt


130126

Vakar Lietuvos kurortų asociacijos nariai nuotoliniame posėdyje apsvarstė 2019 metais nuveiktus darbus ir sudėliojo planus šiems metams.

Lietuvos kurortų asociacijos prezidentas Druskininkų savivaldybės meras Ričardas Malinauskas pažymėjo, kad karantino laikotarpis kurortams ir kurortinėms vietovėms tapo savotišku iššūkiu, tačiau su juo susidoroti pavyksta pakankamai sklandžiai.

Posėdžio metu buvo išskirti trys svarbiausi darbai: papildomas kurortų ir kurortinių vietovių finansavimas, Kurortų įstatymo projekto parengimas, užsienio žiniasklaidos monitoringas.

Šiuo metu 4 kurortų ir 5 kurortinių vietovių savivaldybėms lėšos apskaičiuojamos taip pat, kaip ir visoms Lietuvos savivaldybėms. Tačiau kurortų ir kurortinių vietovių viešąja infrastruktūra naudojasi ne tik vietiniai žmonės, bet ir kurorto svečiai – dėl to auga aplinkos tvarkymo ir priežiūros kaštai. Lietuvos kurortai yra šalies vizitinė kortelė, todėl juose infrastruktūrai keliami aukštesni reikalavimai. Todėl būtina surasti mechanizmą, kuris leistų neskriaudžiant kitų savivaldybių padidinti finansavimą 9 kurortų ir kurortinių vietovių savivaldybėms. Lietuvos kurortų asociacija planuoja parengti siūlymus dėl papildomo finansavimo ir su jais vykti pas Valstybės vadovus.

Taip pat labai svarbu parengti Kurortų įstatymo projektą, nes dabar šią sritį reglamentuoja net 18 atskirų teisės aktų, kurie dažnais atvejais prasilenkia su kurortų aktualijomis. Tam pasitelkti teisininkai, kurie padės išanalizuoti dabartinę teisės aktų sistemą ir parengs naują Kurortų ir kurortinių teritorijų veiklos sritis reglamentuojantį dokumentą.

Posėdžio metu sutarta dėl komunikacijos ir marketingo plano sudarymo. Šiuo karantino laikotarpiu reklama nukreipiama į vietinius turistus, tačiau negalima pamiršti ir užsienio rinkų. Bus atliktas išsamus užsienio žiniasklaidos monitoringas ir kainų analizė, kad būtų galima nuspręsti, kur reklamuotis tikslingiausia pagal asociacijos galimybes.