Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
„Lietuvos geležinkelių“ ir „Latvijas dzelzcelš“ (Latvijos geležinkelių) vadovai aptarė naujų keleivinių traukinių maršrutų galimybes, po pirmadienį vykusio jų susitikimo pranešė „Latvijas dzelzcelš“ prezidentas Edvinas Berzinis.
Tai buvo pirmas per pastaruosius ketverius metus Lietuvos ir Latvijos geležinkelių įmonių vadovų susitikimas, per kurį taip pat kalbėtasi krovinių gabenimo ir šių paslaugų įkainių, elektroninės dokumentacijos, darbo su krovinių savininkais, siekiant pasiūlyti patrauklias sąlygas krovinius gabenti per Lietuvos ir Latvijos uostus, temomis.
„Dvi įmonės tarpusavyje konkuruoja, tačiau būtina bendradarbiauti, siekiant judėti į priekį“, – pabrėžė E.Berzinis.
Latvija ne kartą prašė Lietuvos atstatyti geležinkelio jungtį tarp Mažeikių ir Rengės. Kilus konfliktui tarp naftos įmonės „Orlen Lietuva“ ir „Lietuvos geležinkelių“, 2008 metais eismas šiuo beveik 20 kilometrų ilgio ruožu buvo netikėtai sustabdytas – kaip tuomet teigta, dėl prastos techninės būklės ir būtino skubaus remonto.
Europos Komisija „Orlen Lietuva“ prašymu išnagrinėjo šį klausimą ir, įvertinusi poveikį konkurencijai Lietuvos ir Latvijos geležinkelio rinkoms, „Lietuvos geležinkeliams“ pernai nurodė pasirinkti vieną iš dviejų galimybių – sumokėti baudą ir atstatyti išardytą bėgių ruožą arba padalyti savo veiklą į dvi įmones: infrastruktūros ir krovinių bei keleivių gabenimo. Europos Komisijos ir Lietuvos derybos tebesitęsia.
„Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama“.