Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Tauta modernėja - 77 proc. lietuvių internetą naudoja asmeniniais tikslais, o interneto naudojimo pasiskirstymas įvairiose amžiaus grupėse panašėja, rodo „Kantar TNS“ atliktas tyrimas.
Tyrimas parodė, kad 77 proc. lietuvių nuolat internetu naudojasi asmeniniais tikslais. Palyginimui, pasauliniu mastu šis rodiklis siekia 82 proc. Lietuvoje internetu daugiausia naudojasi 25-34 m. ir 45-54 m. vartotojai (šių grupių atstovai sudaro po penktadalį visų interneto vartotojų). Vis dėlto, nors dažnai daroma prielaida, kad internetu daugiausia naudojasi jaunimas, interneto naudojimo pasiskirstymas pagal amžiaus grupes yra gana vienodas, nes internetas sukuria tinkamą aplinką įvairaus amžiaus grupėms bendrauti.
„Google“ vadovo Baltijos šalims Vytauto Kubiliaus teigimu, žmonės vis dažniau naudojasi interneto prieiga, o norint sekti tendencijas, gamintojams vertėtų įvertinti naujų galimybių naudą vartotojams.
„Atliktas tyrimas rodo, kad atsirado naujos rūšies vartotojas, vadinamasis onlineris. Tyrime analizuojami vartotojo elgsenos pokyčiai naudojant įrenginius bei žiūrint vaizdo įrašus, taip pat ateities tendencijos, susijusios su vartotojų technologijomis. Mobiliųjų įrenginių populiarėjimas daro įtaką žmonių tarpusavio bendravimui ir jų sąveikai su skaitmeniniu pasauliu. Jeigu norime eiti koja kojon su modernėjančiu pasauliu, prekės ženklams dabar yra tinkamas metas išsiaiškinti, kaip šios naujos galimybės gali būti naudingos jų vartotojams ir verslo tikslams“, - sako V. Kubilius.
Vienam lietuviui šiuo metu vidutiniškai tenka 2,6 įrenginio, kuriais galima prisijungti prie interneto (palyginimui, pasaulyje vienam žmogui tenka 2,9 prietaiso). Vidutinis 16-34 metų vartotojas Lietuvoje turi beveik 4 įrenginius, turinčius prieigą prie tinklo.
Kaip rodo tyrimo rezultatai, 60 proc. visų Lietuvos žmonių turi išmaniuosius telefonus ir apie 60 proc. visų interneto vartotojų internete lankosi naudodamiesi savo išmaniaisiais telefonais. Taip pat vis daugiau lietuvių internetu naudojasi žiūrėdami televizorių.
Populiariausios internetinės veiklos yra šios: naudojimasis paieškos sistemomis (daugiau nei 90 proc.), socialiniais tinklais (apie 80 proc.), internetinių vaizdo įrašų žiūrėjimas (daugiau nei 85 proc.).
ELTA