REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2017 m. Birželio 5 d. 13:37

Lietuva sulaukė istorinio traukinio iš Kinijos

Vilnius

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


5664

Į Lietuvą pirmadienį atvyko pirmasis šiais metais tranzitinis traukinys iš Kinijos. Ypač greitai mūsų šalį pasiekęs sąstatas gabena krovinį Vakarų Europos gamykloms.


Foto galerija:

nuotrauka.jpg
nuotrauka-1.jpg
nuotrauka-2.jpg
nuotrauka-3.jpg
nuotrauka-4.jpg
nuotrauka-5.jpg
nuotrauka-6.jpg
nuotrauka-7.jpg
nuotrauka-8.jpg
nuotrauka-9.jpg
nuotrauka-10.jpg
nuotrauka-11.jpg
nuotrauka-12.jpg
nuotrauka-13.jpg

Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pirmasis pavaduotojas Gerimantas Bakanas teigė, kad pilno sąstato traukinio iš Kinijos atvykimas yra reikšmingas laimėjimas bendrovei, o traukinių iš šios Azijos šalies šiemet laukiama ir daugiau.

„Tai istorinis momentas, atveriame dar vienerius vartus į Europą. Pirmą kartą Lietuvos istorijoje pilno sąstato traukinys atvyko iš Kinijos, jis toliau tęsia savo kelionę per Lietuvą į Europą. 41 platforma, 82 konteineriai chemijos pramonei skirtų medžiagų (butandiolio). Planuojame šiemet turėti tokių traukinių apie 20“, - traukinio pasitikimo renginyje, pasienyje su Baltarusija esančioje Kenos geležinkelio stotyje, pirmadienį sakė G. Bakanas.

Traukinys tęsia kelionę į Vokietiją, iš kur dalis platformų vyks į Prancūziją. Į Vakarų Europą sąstatas keliauja per Šeštokų stotį, kur konteineriai bus perkrauti ant vadinamosios siaurosios vėžės ir bus gabenami ja.

G. Bakanas atkreipė dėmesį, kad į Lietuvą traukinys atkeliavo nepaprastai greitai.

„Važiavo labai greitai - devynias paras. Netgi mes, geležinkelininkai, esame labai nustebę. Čia reikia padėkoti mūsų partneriams. Iki Vokietijos iš Kinijos užtruks dvylika parų. Tai rekordiniai laikai. Įsivaizduokime, jeigu plauktų jūra, konteinervežiu, tai užtruktų apie 40-45 paras“, - kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ vadovo pavaduotojas, pabrėžęs, kad bendrovei labai svarbu ir toliau siekti išnaudoti tranzitui puikią Lietuvos geografinę padėtį.

„Tai labai apsimoka mūsų bendrovei. Kadangi Kinijos ekonomika labai smarkiai auga, krovinių kiekis kiekvienąkart vis didėja, „Lietuvos geležinkeliai“ intensyviai dirba kuo daugiau krovinių pritraukti į Lietuvą. Čia galbūt atsiveria ir Skandinavijos rinka“, - sakė G. Bakanas.

Kinija turi didžiulį potencialą krovinių rinkoje. Artimiausiais metais iš Kinijos į Europą važiuojančių traukinių skaičius turėtų išaugti apie tris kartus. Tai atveria naujas galimybes ir „Lietuvos geležinkeliams“, nes dalis krovinių gali keliauti per Lietuvą.

„Lietuvos geležinkelių“ ir Kinijos logistikos kompanijų bendradarbiavimas vis labiau intensyvėja. Užmegztas bendradarbiavimas su didžiausiomis Kinijos transporto kompanijomis: „Sinotrans“, CMG, CAMCe, „Gentrans“ ir kitomis.

Pirmadienį atvykusio krovinio vežėjas yra kompanija „Hupac“, bet sąstatui sėkmingai atvykti į Lietuvą reikėjo kelių kompanijų bendradarbiavimo - tai Kinijos geležinkelių kompanija; „KTZ Express“ (Kazachstanas); „Intermodal Express“ (Rusija); „Lietuvos geležinkelių“ ekspedijavimo kompanija „LG Logistika“ (rūpinosi kroviniu Baltarusijos ir Lietuvos teritorijose), o toliau krovinys patikimas Vokietijos bendrovei „DB Cargo“.

ELTA



REDAKCIJA REKOMENDUOJA