PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Dakaras 20192019 m. Sausio 10 d. 16:47

Lenktynininkui A. Juknevičiui įsižiebė viltis tęsti Dakaro ralį

Akmenė

EPA-ELTA nuotr.

Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt


67403

Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio „Craft Bearings“ komanda gali tęsti Dakaro ralio lenktynes. Praėjus vos pusvalandžiui po paskelbimo apie pasitraukimą iš ralio, ekipos mechanikai įžiebė viltį, kad visgi pavyks tęsti prestižines lenktynes.

Komanda pranešė, kad rado trūkstama automobilio detalę ir tikisi per likusią valandą suremontuoti automobilį, kas leistų lietuviui startuoti ketvirtajame etape.

„Viltis miršta paskutinė. Mums bešnekant buvo surasta reikalinga detalė. Jungtinė mechanikų komanda dirba tam, kad per valandą surinktų automobilį. Pagrindinis komisaras teigė, kad mes po paskutinio automobilio starto dar turime valandą patys startuoti. Todėl turime išjudėti iki 17 val. 22 min. Lietuvos laiku. Jeigu mechanikai spės, mes tęsime Dakarą“, - sakė A. Juknevičius.

Prieš pusvalandį, kalbėdamas tiesioginėje „Facebook“ transliacijoje, A. Juknevičius jau buvo nusiteikęs blogiausiam.

„Situacija tokia, kad nepavyks mums startuoti. Nebespėsime laiku susitvarkyti automobilio. Mes jį susitvarkysime, bet nebespėsime į laiką. Turime 1,5 val., todėl suspėti yra nerealu. Radome gedimo priežastį. Liaudiškai tariant, buvo „pramuša tarpinė“. Mes niekur nebūtume nuvažiavę. Faktas, kad liūdna. Iš kitos pusės, mes tikrai būtume spėję susiremontuoti jeigu ne mechaniko nesėkmė, bet nenoriu nieko kaltinti. Sukirtome rankomis, kad visiems visko atsitinka. Tiesiog dirbant vienas mechanikas užkabino dėžutę, kurioje buvo vožtuvo kalpokėlis. Mechanikai viską padarė, jau surinkinėjo variklį, tačiau užkabino šią dėžutę ir kalpokėlis įkrito į variklio vidų. Dėl to reikėjo vėl ardyti variklį ir mes nebespėjame į startą. Visiška nesėkmė. Toks jau šių metų Dakaras“, - apgailestavo A. Juknevičius.

Lietuvos lenktynininkas ketina pasinaudoti nauja Dakaro ralio taisykle ir po poilsio dienos startuoti antroje ralio dalyje, jau atskiroje įskaitoje.

„Su Dariumi nutarėme, kad dėl jokio rezultato važiuoti nebegalime. Iš kitos pusės, gerai, kad atsirado nauja taisyklė, kurie leidžia iki vidurio Dakaro pasitraukusiems dalyviams startuoti pusėje Dakaro. Susitvarkome ir startuosime „Dakar Challenge“. Galėsime padėti lietuviams saugoti jų geras pozicijas. Mes būsime trasos viduje, todėl greitai galėsime jiems padėti, jeigu prireiktų. O mums tai bus gera treniruotė“, - pabrėžė A. Juknevičius.

Su problemomis A. Juknevičius susidūrė trečiajame etape.

„Pradėjome labai gerai - greitai pagavom tempą, aplenkėm gal 20 mašinų iki pirmo kontrolės punkto - čia buvo mūsų tempas. Vėliau vos pakliuvus į klampesnę kelio dangą prasidėjo variklio kaitimas - pavažiuojam keletą kilometrų ir stojam, prašom visų varžovų vandens. Iš esmės ko tik mes neprašėme - ir žiūrovų, ir varžovų ir teisėjų, supylėm tiek vandens, kiek per gyvenimą nesam išgėrę turbūt. Dabar didžiausią nerimą kelia situacija su temperatūra ir kokia jos priežastis, nes taip Dakaro nefinišuosime - vandens pompa, o galbūt ir variklio tarpinė, reikia kuo greičiau grįžti į bivuaką ir ten jau matysime situaciją“, - po trečiojo etapo finišo kalbėjo A. Juknevičius.

Ketvirtadienį bei penktadienį vyksta maratono etapas. Finišavę ketvirtadienio greičio ruože (Arekipa-Takna), sportininkai turės savo techniką kitai dienai paruošti patys, be mechanikų ar kitų komandos narių pagalbos. Ketvirtąją dieną automobilių ekipažai turės įveikti 405 km greičio ruože ir dar 259 km pervažiavimą iki kito bivako. Penktadienį - net 517 km greičio ruožą ir 197 km pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais.

ELTA