Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pixabay.com nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Socialiniuose tinkluose pastarosiomis dienomis sparčiai plinta įrašas, kuriame moteris dalijasi savo patirtimi apie jai atliktą testą koronavirusui nustatyti.
Įraše, kuriuo jau pasidalino daugiau kaip 1000 internautų, jauna moteris pasakoja, kad turėjo suplanuotą skrydį į Dubajų. Kad kelionė įvyktų, reikėjo atlikti COVID-19 testą ir gauti sertifikatą, patvirtinantį, kad infekcija nebuvo nustatyta. Kad gautų šį sertifikatą skubos tvarka per dvi dienas, moteris sumokėjo 75 eurus.
Tačiau skrydžio išvakarėse valstybės sistemoje Esveikata jau buvo įrašytas neigiamas tyrimo rezultatas, o sertifikatai į elektroninį paštą taip ir neatėjo. Sunerimusi moteris paskambino į mėginį tyrusią laboratoriją ir čia jai buvo pasakyta, jog jos tyrimų rezultatų laboratorijos sistemoje dar nėra.
„Kaip gali būti, kad laboratorijai neištyrus mano mėginio, valstybės sistemoje aš jau mačiau savo testo atsakymą?“, - stebėjosi moteris.
Tiesa, laboratorijos atstovas šią situaciją išaiškino paprasčiau: tai esą nereiškia, kad mėginys dar neištirtas. Greičiausiai, testo atsakymas pirmiau atėjo į Esveikatos sistemą, o štai į laboratorijos sistemą bus įtrauktas vėliau.
Tačiau įrašo autorei tokia tvarka sukėlė daug klausimų ir susilaukė įvairių internautų nuomonių.