REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Kultūra2019 m. Kovo 27 d. 21:41

Konferencija Šiaulių ,,Romuvos" progimnazijoje

Šiauliai

anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt


77608

Respublikinė priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojų metodinė – praktinė konferencija

,,Tyrinėk. Atrask. Ieškok. Pažink.‘‘


Foto galerija:

5c9bd117d8427.jpg
5c9bd119c1217.jpg
5c9bd12af22bd.jpg

Kovo 27 d. Šiaulių ,,Romuvos“ progimnazijoje vyko jau tradicine tapusi respublikinė priešmokyklinio ir pradinio ugdymo mokytojų metodinė – praktinė konferencija ,,Tyrinėk. Atrask. Ieškok. Pažink.‘‘

Į konferenciją pasidalinti savo gerąja patirtimi bei sužinoti įdomių, inovatyvių metodų, būdų, kuriuos vėliau bus galima pritaikyti savo ugdymo procese, siekiant ugdymo proceso kokybės, susirinko mokytojai iš Vilniaus, Radviliškio bei iš Šiaulių miesto ir rajono. Mokytojus pasveikino mokyklos direktorė Stanislava Prazauskienė, kuri pasidžiaugė, kad į konferenciją susirinko gausus būrys mokytojų, kurie siekia, kad ugdymo procesas būtų kokybiškas, inovatyvus, vaikams suprantamas ir įdomus. Visus konferencijos dalyvius pasveikino ir pradinio ugdymo skyriaus vedėja Edita Puzarienė, liaudiškų šokių kolektyvo ,Žalnieriuko“ šokėjai (vadovė A. Gružienė), muzikavimo ir dainavimo studija ,,Dunduliai“ (vadovė Rasa Navickienė).

Plenariniame posėdyje pranešimą apie inovatyvios veiklos ugdymą, pasitelkiant STEAM, pristatė mokyklos direktorė S. Prazauskienė ir pradinio ugdymo skyriaus vedėja E. Puzarienė. Technologijų mokytoja A. Venckienė supažindino su keramikos ypatumais. Apie dalyvavimą tarptautiniame projekte, kurio metu mokiniai mokėsi iš asmeninės patirties ir savo atradimų, kalbėjo Radviliškio Vaižganto progimnazijos pedagogės. Šiaulių logopedinės mokyklos mokytojos papasakojo, kaip kūrybiškai galima ugdyti specialiųjų poreikių vaikus.

Po plenarinio posėdžio konferencijos dalyviai išsiskirstė į 2 grupes. Jose buvo pristatyta 12 pranešimų. Pranešėjai dalinosi savo ilgalaikiais projektais ir veiklomis, kurių metu mokiniai sužinojo apie vaistinius augalus, iš kur atsiranda rūkas, ką daryti, kad pupa greičiau sudygtų, kaip iš gipso ir vandens pasigaminti žvakę ar ,,užauginti“ druskos kristalą. Vyko meistriškumo pamoka ,,Lego Dacta pamokose" bei praktinis užsiėmimas ,,Įsielektrink".

Apibendrindami išklausytus pranešimus grupėse, sutarėme, kad patyriminis mokymasis yra veikla per mokinių patirtis, tyrinėjimus. Jis padaro ugdomąjį procesą įdomiu, smagiu bei įtraukiančiu, suteikia vaikams teigiamų emocijų ir pasitenkinimo jausmą, ugdo pažinimo, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis, tyrinėjimo, probleminio mąstymo įgūdžius, suteikia vaikams žinių apie juos supantį pasaulį. Tai geriausias mokymosi būdas.

Dalyvių diskusijos ir atsiliepimai parodė, kad konferencija buvo naudinga. Mokytojai sakė, kad grįš į savo mokyklas pasisėmę naujų idėjų ir ryžto joms įgyvendinti ir lauks susitikimo kitais metais.

Mokytoja Nida Zikienė



REDAKCIJA REKOMENDUOJA