Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
„Dabar grupės formavimas jau baigtas, prisijungė 200 vartotojų, daugiau gal prisijungs antrame etape, kai viskas persikels į teismą“, – penktadienį BNS sakė vartotojų aljanso viceprezidentas Rytis Jokubauskas.
Anot jo, bendrovei pateikta pretenzija ir reikalavimas iki spalio 30 dienos sumokėti klientams 60 tūkst. neturtinę žalą, taip pat turtinę žalą, kurios dydis svyruoja nuo vieno cento iki kelių dešimčių eurų.
„Dabar – pretenzija, po 30 dienų bus galima teikti ieškinį. Neturtinė žala visiems yra vienoda, po 300 eurų arba 60 tūkst. eurų, o turtinė žala skaičiuojama kiekvienam individualiai, ji nesudaro didelio skaičiaus, gal keli šimtai eurų, atskirais atvejais – nuo vieno cento iki kelių dešimčių eurų“, – sakė R. Jokubauskas.
Kolektyviniu ieškiniu pretenziją „CityBee“ pateikė mažiau nei 0,2 proc. visų nukentėjusiųjų.
2021 metų vasarį pranešta, kad nusikaltėliai viename iš kibernetinių įsilaužėlių pamėgtų forumų paskelbė apie 110 tūkst. „CityBee“ klientų duomenis – vardus, telefono numerius, e. pašto adresus, asmens kodus, gyvenamosios vietos adresus, vairuotojų pažymėjimo numerius bei užkoduotus slaptažodžius.
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) atlikęs tyrimą konstatavo, kad duomenys galėjo būti paviešinti dėl netinkamo debesijos paslaugų administravimo.
BNS kalbinti teisės ekspertai tuomet teigė, kad ieškinys galėtų būti tenkinamas tik įrodžius, kad „CityBee“ su klientų asmeniniais duomenimis elgėsi neapdariai.
„CityBee“ veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Bendrovės valdomą automobilių parką sudaro daugiau nei 2 tūkst. transporto priemonių, įmonė turi daugiau kaip 750 tūkst. registruotų klientų bazę.