Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Birželio 13 d. prasidėjo susitikimai su Klaipėdos rajono įstaigų, įmonių, bendruomenių atstovais, kurie kviečiami prisidėti prie Klaipėdos rajono savivaldybės prekės ženklo „Atveria horizontus“ individualizavimo.
Klaipėdos rajono savivaldybės organizuojamų susitikimų tikslas – vietines įmones ir įstaigas supažindinti su prekės ženklu „Atveria horizontus“, jo naudojimo galimybėmis bei privalumais ir skatinti aktyvesnę vietinių organizacijų integraciją. Renginio metu projektų vadovė Gabrielė Dzikaitė, marketingo ir komunikacijos specialistė Monika Jakučionytė bei dizainerė Julija Grauzdytė kvietė susipažinti su Klaipėdos rajono prekės ženklo „Atveria horizontus“ koncepcija ir jo funkcija, išmokti kaip prekės ženklą integruoti į Jūsų atstovaujamos organizacijos/įmonės įvaizdį, pateikė pavyzdžių, kokią naudą prekės ženklas gali suteikti Jūsų atstovaujamai įmonei, įstaigai ar organizacijai.
Susitikime su Klaipėdos rajono įmonėmis, įstaigomis, bendruomenėmis, dalyvavo Klaipėdos rajono savivaldybės meras Vaclovas Dačkauskas, vicemerės Rūta Cirtautaitė ir Violeta Riaukienė, Administracijos direktorius Sigitas Karbauskas, Administracijos direktoriaus pavaduotoja Ligita Liutikienė.
Klaipėdos rajono savivaldybės meras sveikino visus susirinkusiuosius, ragindamas nepamiršti, kad be Savivaldybės, verslo ir gyventojų bendradarbiavimo, idėjų, atvirumo, pozityvumo Klaipėdos rajono prekės ženklas „Atveria horizontus“ gali netekti prasmės, todėl turime stengtis kartu kurti gerą Klaipėdos rajono įvaizdį, būti savo krašto patriotais, prekės ženklo ambasadoriais.
Vicemerė Rūta Cirtautaitė pastebėjo, kad prie prekės ženklo garsinimo turi gerokai padirbėti Klaipėdos rajono turizmo informacijos centras, kad turistai iš mūsų šalies ir užsienio gerai žinotų ženklą „Atveria horizontus“ ir tai skatintų jų atvykimą į mūsų rajoną.
Turizmo informacijos centro direktorė Daiva Buivydienė pranešėjoms pademonstravo, kur prekės ženklas jau yra naudojamas, pasakojo, kaip sekasi jį pristatyti tarptautinėse ir vietinėse turizmo parodose. Strateginio planavimo ir investicijų skyriaus vedėja Raimonda Kučinskaitė akcentavo, kad prekės ženklas buvo pakankamai viešintas įvairiose parodose, o dabar atėjo metas jį plačiau pristatyti vietiniams gyventojams, verslui ir paraginti naudoti šį ženklą savo veikloje, kad žmonėms jis taptų mielas, atpažįstamas, asocijuotųsi su Klaipėdos rajonu.
Didėjant miestų ir savivaldybių konkurencijai, būtina orientuotis į tikslinėms auditorijoms patrauklius sprendimus. Galimybė įmonių, įstaigų ir organizacijų veikloje naudoti Klaipėdos rajono savivaldybės prekės ženklą, tai siekis sujungti mūsų krašte gaminamus produktus ir teikiamas paslaugas, kurti ekonominę vertę bei naujas patirtis.
Nebus nieko, jei nebus įkvėpimo. Tarp gamtos ir industrijų, tradicijų ir naujų gyvenimo būdo madų, darbo ir atostogų, tarp Didžiosios ir Mažosios Lietuvos. Čia visos sąlygos gimti naujiems gražiems ir turiningiems dalykams. Klaipėdos rajonas ATVERIA HORIZONTUS.