Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Lietuvos geležinkeliai“ nuotr.
ELTAŠaltinis: ELTA
Šiuo metu statybų darbai vyksta dviejose ruožo atkarpose Latvijos sienos link – 10 km atkarpoje Šveicarija–Žeimiai ir 17,7 km atkarpoje Žeimiai–Šėta. Kitąmet statybų frontas Lietuvoje išsiplės daugiau nei 110 km ilgio atkarpoje.
LTG grupės generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko teigimu, spartinti statybų tempą padeda pasikeitęs projekto valdymo modelis. Pasak jo, šiemet Baltijos šalys sutarė dėl kiekvienai valstybei autonomiško valdymo, dėl to sprendimų priėmimo, įgyvendinimo ir valdymo procesai greitėja. Planuojama, kad pilnas „Rail Baltica“ darbų perėmimas įvyks iki šių metų pabaigos.
„Vienas iš sprendimų siekiant spartinti darbus – atnaujintas projekto valdymo modelis, dėl ko galėsime dirbti greičiau ir sklandžiau. Nepaisant iššūkių, priimami sprendimai padeda siekti bendro Baltijos šalių ir ES tikslo. Mūsų tikslas išlieka nepakitęs – užbaigti projektą 2030 metais“, – pranešime cituojamas E. Lazauskas.
„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.