PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Gatvė2020 m. Gruodžio 21 d. 16:25

Kitąmet kauniečiai marias galės pasiekti nauju pėsčiųjų tuneliu po geležinkeliu

Kaunas

Asociatyvi „LTG Infra“ nuotr.

Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt


159121

Netrukus po geležinkeliu ties Kauno Ugniakuro gatve prasidės baigiamieji požeminio tunelio pėstiesiems įrengimo darbai. Dėl šios priežasties nuo šiandien, gruodžio 21 d., daugiau nei dviem mėnesiams bus uždaromas Kauno geležinkelio mazgo ruožas Palemonas-Rokai. Keleivinių traukinių eismas dėl uždaryto geležinkelio ruožo nesutriks, o kauniečiams ir Kauno svečiams atsiras galimybė pasiekti Kauno marias nauju patogiu požeminiu tuneliu pėstiesiems iš Ugniakuro gatvės.

„Ugniakuro gatvės tunelis po geležinkeliu – viena iš keturių naujų, saugių geležinkelio kirtimo vietų pėstiesiems, kurias įrengėme modernizuodami Kauno geležinkelio mazgą ir pritaikydami jį geležinkelio „Rail Baltica“ reikmėms. Anksčiau toje vietoje nebuvo pėsčiųjų perėjos, ji įrengiama Kauno miesto savivaldybės prašymu“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.

Šiuo metu pastatyta dalis tunelio, baigiami įrengti laiptai, šaligatviai ir kita infrastruktūra ties tunelio išėjimais abiejose geležinkelio pusėse. Naujuoju tuneliu pėstieji iš Ugniakuro gatvės pasieks Kauno marių pakrantę.

Geležinkelio ruožas Palemonas-Rokai skirtas tranzitiniams ir krovininiams traukiniams aplenkti Kauno stotį. Juo keleiviniai traukiniai nevažinėja, tad keleivinių traukinių eismui statybos darbai įtakos neturės. Krovininiai ir tranzitiniai traukiniai uždarius ruožą bus nukreipiami per Kauno geležinkelio stotį.

Pritaikant Kauno geležinkelio mazgą geležinkelio „Rail Baltica“ reikmėms, Kaune iš viso bus įrengti ne mažiau kaip trys tuneliai automobiliams ir keturios požeminės perėjos pėstiesiems bei dviratininkams. Ši nauja europinio standarto infrastruktūra ne tik užtikrins gerą susisiekimą tarp miesto dalių, kurias skiria geležinkelis, bet ir pasitarnaus svarbiam tikslui – padidins visų eismo dalyvių saugumą.

Geležinkelio ruožas tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono yra vienas svarbiausių „Rail Baltica“ projekte – juo jau atvestas europinio standarto geležinkelis nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Palemone įrengto intermodalinio krovinių terminalo.