Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pixabay.com nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
Kaip praneša Susisiekimo ministerija, sutarties trukmė yra 12 mėnesių, tačiau fizinius tako tiesimo darbus baigti ketinama jau įsibėgėjus vasaros sezonui.
Naujasis pėsčiųjų ir dviračių takas nusidrieks greta valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga, ruože nuo 137 iki 141,7 km. Statybos darbus ties Kretinga planuojama prasidėti jau šį rudenį. Bendras būsimo tako nuo Kretingos ir pat Palangos miesto centro ilgis sieks beveik 10 km.
Pasak M. Skuodžio, naujasis dviračių takas ne tik užtikrins bevariklio transporto eismą tarp Palangos ir Kretingos, bet ir eismo dalyvių saugumą, kadangi šiuo metu pėsčiųjų ir dviračių eismas ruože tarp Kretingos ir Vydmantų įmanomas tik važiuojamąja kelio dalimi.
Takas Kretinga–Vydmantai bus 4,7 km ilgio ir 2,5 m ilgio pločio, jame numatoma įrengti kelias vietas patogiam sustojimui keliaujant. Šio dviračių ir pėsčiųjų tako įrengimo sutarties vertė – 3,6 mln. Eur.
Primename, kad 2022 m. Susisiekimo ministerija pirmąjį kartą šalies istorijoje suinventorizavo esamą dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūrą, visuomenei pristatė jos žemėlapį, o svarbiausias jungtis prioretizavo kartu su LADK ir šalies savivaldybėmis. Vienas iš šių objektų – ilgai vietos gyventojų lauktas takas Kretinga–Vydmantai.
Kasmet šalia valstybinės reikšmės kelių Lietuvoje planuojama nutiesti po 42 km pėsčiųjų ir dviračių takų. Dar šiemet rekonstrukcijos darbai toliau tęsis ir Kuršių nerijoje – nutiesus dviračių taką nuo Smiltynės iki Juodkrantės, toliau bus tvarkoma tako atšaka iki Pervalkos. Probleminę 22 km ilgio atkarpą taip pat planuojama sutvarkyti iki 2024 m. vasaros.