Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Tūlas miesto gyventojas skaitydamas tokią antraštę vargu ar pagalvojo, kad bus kalbama apie miesto viešojo transporto įmonę. O jei ir pagalvojo, tai įvaizdis yra tokia plati tema, kad turbūt sunku nustatyti, visgi apie ką suksis šis monologas.
Tikrai taip, šį kartą visai ne apie vežėjo paslaugų kokybę, kuri yra vienas iš kertinių akmenų įvaizdžio piramidėje. Šį kartą apie tai, kiek kiekvienai įmonei, jos darbuotojams, kiekvienam gyventojui rūpi, realiai rūpi (veiksmais, o ne lozungais) miesto, kuriame gyvename, dirbame, mokomės, gydomės, tobulėjame įvaizdis. Sunku būtų išplėtoti tokią temą viename trumpame straipsnyje, bet vieną aspektą norėtųsi paliesti būtent dabar.
Daugelis mūsų tikėtina pastebėjome, kad Šiaulių miesto gatvėmis važinėja partizanų nuotraukomis ir citatomis papuošti autobusai, kuriuos matysime iki šių metų gruodžio 31 dienos. Jau ne kartą skelbta, jog idėją į dienos šviesą iškelti padėjo Šiaulių miesto mero Artūro Visocko iniciatyva bei finansinė Šiauliuose veiklą vykdančių verslo įmonių parama. Būtent Šiaulių miesto įmonės uždirbtus pinigus išleido ne konkrečių savo paslaugų ar prekių viešinimui, pardavimų skatinimui, bet ypač socialiai ir atsakingai - kultūros ir istorijos įprasminimui. Tai tik vienas iš būdų ir gerosios bendradarbiavimo praktikos pavyzdžių formuojant pozityvų miesto įvaizdį (patriotizmas, meilė miestui, miesto pažinimas), stiprinant bendruomeniškumą (miesto bendruomenės sąveika įvairiose lygmenyse). Geras UAB „Mano būstas“, UAB „Bodesa“, UAB „Salda“, UAB „Splius“, UAB „Ecoservice projektai“, AB „Gubernija“, UAB „Baltik vairas“ ir AB „Šiaulių bankas“ pavyzdys tikėkimės bus užkrečiantis.
Tyrimai rodo, kad miesto įvaizdžio situacija tiesiogiai proporcinga gyventojų vienybei, bendradarbiavimui. Patys žmonės turi padėti institucijoms kurti miestą tokį, kokiame jiems gera gyventi. Kiekvienam miestui svarbu išsiskirti, būti pastebėtam ir turėti suformuotą patrauklų įvaizdį.
Dalintis gerąją patirtimi apie tai, kaip galima bendradarbiauti, prisidėti prie miesto įvaizdžio ne tik gerai dirbant ir teikiant tiesiogines paslaugas, bet ir kitais moderniai visuomenei būdingais būdais, kurie niekaip neprieštarauja ir nekliudo tobulinti tiesiogines veiklas, šį kartą pasirinko ir „Busturas“. Pasidžiaugę išpuoštais miesto autobusais, pristatysime ir tolimojo susisekimo autobusus, kurie taip pat neša reprezentacinę miesto žinutę. Šiaulių miestą ir jo sporto klubus šalies ir tarptautiniuose sporto renginiuose reprezentuoja ne tik patys sportininkai, bet ir autobusai, kuriais jie vyksta į varžybas. UAB “Busturas” 2019 m. pasirašė susitarimus dėl Šiaulių miesto ir sporto klubų įvaizdžio ir prestižo šalyje ir užsienyje, skiriant ypatingą dėmesį Šiaulių miesto sportinės veiklos ir sportinių organizacijų reprezentacijai ir įvaizdžio stiprinimui suteikiant autobusą.
Per 2019 m. 9 mėnesius reprezentaciniais Šiaulių miesto sportui tapo 2 autobusai. Jie buvo apipavidalinti reprezentacijos užsakovo lėšomis (Šiaulių krepšinio klubo “Šiauliai” bei Regbio klubo “Baltrex”) ir pastangomis klubų vaizdine medžiaga ir logotipu.
Pvz., Šiaulių krepšinio klubas, šiemet švenčiantis 25-mečio jubiliejų, pasipuošė nauju ženklu, kuris puikuojasi ir ant autobuso. Modernus, šiuolaikiškas ir pulsuojantis ženklas, siejasi ir su šiemet taip pat atnaujintu viso Šiaulių miesto identitetu. Pasirinktas ir spalvinis sprendimas: geltonas kamuolys siejamas su saulės spalvomis, nes Šiauliai – Saulės miestas. Šiais metais buvo atnaujintas ir Šiaulių miesto ženklas reprezentaciniams renginiams ir projektų viešinimo priemonėms, simbolizuojantis modernų Šaulį su lanku. Jį, kaip ir krepšinio klubo ženklą, sukūrė vienas žymiausių miesto dizainerių - V. Dambrauskas. Abu šie simboliai puikuojasi ant 2018 m. gamybos MAN Lions Coach autobuso.
Būtent bendradarbiavimas su sporto klubais įvaizdžio kontekste yra neatsitiktinis, kai tiek daug dėmesio pastaraisiais metais visais lygmenimis yra skiriama žmonių judumui, viešojo transporto populiarinimui ir aktyvumui švarinant aplinką. Šiandieninėje Europoje, kuri susiduria su rimtais visuomeniniais iššūkiais, sportas tapo pagrindiniu socialinės įtraukties veiksniu. Sporto ekonominis įnašas į visuomenę yra milžiniškas ir ši tendencija nuolat auga. Galimybe pasinaudoti sportu kaip labai svarbiu turizmo ir vietos verslo skatinimo veiksniu galima laikyti ir šį pavyzdį puošiant miesto vežėjui priklausančius autobusus.
Reklama