PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Veidai2024 m. Gruodžio 6 d. 13:44

Keturiasdešimt bendrų gyvenimo metų atšventę L. ir P. Kazlauskai apie juos lydinčią muziką: stengiamės išlikti

Lietuva

Liveta ir Petras Kazlauskai. Asmeninio archyvo nuotr.

EtapliusŠaltinis: ALFA.LT


332993

Šiemet estrados dainininkų Livetos ir Petro Kazlauskų gyvenime – daug svarbių sukakčių. Moteris atšventė savo 60-ąjį gimtadienį, kartu su vyru paminėjo 33-ąją vestuvių sukaktį, 40-uosius bendro gyvenimo metus ir 35-erius kaip jiedu yra scenoje. Pora atvira – iki šiol dviese stengiasi nenuvilti gerbėjų, važiuoja jų pasveikinti asmeniškai ir žada nenustoti dainuoti tol, kol jų krūtinėse plaks širdis.

Šį šeštadienį „Lietuvos ryto“ televizijos žiūrovus prie ekranų kvies penktąjį sezoną skaičiuojanti laida „Gyvenimas versle“, kurioje uždangas į nematomą savo industrijų pasaulį praskleidžia jau žinomi ir nauji prekiniai ženklai, už kurių sėkmingų verslo istorijų yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai. Šios savaitės laidos herojai – estrados dainininkai Liveta ir Petras Kazlauskai, kurie jau daugiau nei tris dešimtmečius gerbėjus žavi savo dainomis.

„Esam ten, kur labiausiai sekasi. Mūsų mažame kolektyve esame viskuo, kuo reikia: ir atlikėjai, ir kūrėjai. Petras – profesionalus kompozitorius, muzikantas, o aš ir vadybininkė, ir viešųjų ryšių atstovė. Taip pat ir Petro mūza, kaip jis pats sako. Dviese stengiamės šiame versle išlikti ir nenuvilti gerbėjų“, - atvirai pripažįsta dainininkė.

Livetos verslumas, kaip ji pati tikina, prigimtinis bruožas, o Petras jai antrina priminamas, kad Liveta nuo vaikystės jau organizuodavo koncertus, kurdavo programas, piešdavo plakatus ir sukviesdavo auditoriją. Prieš keletą metų koncertinę veiklą smarkiai pakoregavęs karantinas taip pat paskatino porą imtis dar vienos veiklos, kuri pasiteisino ir yra populiari iki šiol – tai išskirtinis Kazlauskų sveikinimas asmeninėse bei įmonių šventėse.

„Kai visų gyvenimus pakoregavo karantinas, mums skambindavo gerbėjai iš įvairiausių pasaulio šalių ir sakydavo, kad jų tėveliai mus labai myli, gal mes galėtume juos nuvykti ir pasveikinti į vietą. Tuščiomis juk nevažiuosime, bet nupirkti kažką parduotuvėje – neįdomu, tad įsigijau dirbtinių gėlių ir pradėjau daryti puokštes. Vėliau dirbtines gėles pakeitė tikros, o dainavimą apjungėme su sveikinimu, nes tuo metu negalėjome koncertuoti. Aš esu ne problemos kūrėja, o problemos sprendėja, būtent taip sugalvojome, kad jeigu žmonės negali eiti pas mus į koncertus, mes galime atvažiuoti pas juos“, - pasakoja Liveta.

Pora džiaugiasi, kad jų teikiama paslauga tapo tikra šventine naujove, kuri greitai sulaukė populiarumo. Žinia apie ją sklido iš lūpų į lūpas, o žmonės likdavo sužavėti šiluma ir unikaliu sveikinimo būdu.

„Mes atvykstam šventiškai pasipuošę, surenkam didelę puokštę gėlių, pakviečiam sveikintojus, suteikiam jiems žodį, patys padainuojam dainų. Jei tai gimtadienis, su visais svečiais sugiedam „Ilgiausių metų“. Jei jubiliatė būna moteris – valsui kviečia Petras, jeigu vyras – tuomet aš. Po to būtinai suorganizuojam fotosesiją, įteikiam dovanų ir su maršu atėję, su maršu išeinam. Toks sveikinimas užtrunka apie valandą laiko“, - populiarios paslaugos užkulisiais dalinasi Liveta.

Kita laidos tema pakvies susipažinti su Elze Šventicke, kuri pusmetį praleidusi Balyje ir turėjusi galimybę mėgautis kokybiškomis kūno procedūromis, suprato, kokių paslaugų trūksta Kaune. Taip suvienijusi jėgas su kosmetologe seserimi ji įkūrė studiją „Ele Skin Wellness“.

„Balyje daug verslų yra įkūrę europiečiai ir australai, kurie iškėlė aptarnavimo lygio kartelę aukščiau. Kai ten gyvenau, dažnai mėgavomės masažais ir su laiku pradedi pastebėti, kur geriau, kur prasčiau, specialisto patirtį pradedi pajusti vien iš jo prisilietimo bei kaip jis su tavimi bendrauja. Kaune jaučiau trūkumą, jog čia specialistai pasislepia savo kabinetuose ir apie kliento kelionę net nepagalvoja“, - atvirai pasakoja verslininkė.

Elzė – marketingo specialistė, jos sesuo – kosmetologė, todėl pasitelkusios savo skirtingas kompetencijas, jos sukūrė paslaugas, orientuotas į holistinę odos priežiūrą. Jų tikslas – ne tik suteikti kokybiškas procedūras, bet ir padėti klientui suprasti, kad odos sveikata priklauso nuo daugybės faktorių.

„Visa idėja atėjo stebint rinką, aplinką ir ko klientui reikia. Mūsų požiūris į odą yra holistinis, nes tiesa ta, kad odos priežiūra prasideda pas kosmetologą kabinete, bet tęsiasi namuose, todėl mums svarbu atsižvelgti, kaip klientas su savo oda elgiasi namuose, koks jo streso lygis, kaip jisai miega, kokia mityba, koks yra išgeriamo vandens kiekis. Net rekomenduojame krepšelį į namus, kad klientas galėtų prižiūrėti odą pats ir pratęsti procedūros efektą“, - teigia Elzė.

Trečiosios istorijos herojė Ieva Prenzelevits atvirai pasakoja, kad noras savirealizuotis ir nepasimesti motinystėje ją paskatino pradėti naują, iki tol visiškai jai nepažintą veiklą – įkurti internetinę parduotuvę „Nudeface“. Profesionali vizažistė, anksčiau dirbusi su klientais tiesiogiai, nusprendė žengti į verslo pasaulį ir sau susikurti lankstų bei modernų darbo modelį.

„Visada laikiausi nuomonės, kad noriu pati reguliuoti savo darbo grafiką, pati rinktis kada ir kiek dirbsiu. Turint vaikų, lankstumas darbe tikrai didelis pliusas. Šiaip pati esu baigusi apskaitos studijas, tačiau augindama savo pirmuosius dvejus vaikus, su drauge atidariau makiažo studiją, kur dirbau vizažiste. Bet kai gimė trečias sūnus, gyvenimas apsivertė aukštyn kojom ir kilo mintis, kad nenoriu būti priklausoma ir nuo darbo vietos“, - imtis verslo paskatinusias priežastis atskleidžia moteris.

Pasinaudodama savo žiniomis apie makiažo priemones ir jų pritaikymą, Ieva sukūrė internetinę parduotuvę, kuri padeda net tiems klientams, kurie turi mažai patirties su makiažu, rasti tinkamus produktus. Ji iš pradžių svarstė įsigyti jau paruoštą svetainę, tačiau brolio patarimu nusprendė viską kurti nuo nulio – taip, kad atitiktų jos viziją ir poreikius.

„Apie internetinį verslą beveik nieko nežinojau, todėl teko išmokti daugiau nei tikėjausi. Nors viskas prasidėjo gan drąsiai, kai pamačiau vieną prekinį ženklą, kuris mane sužavėjo savo idėja apie natūralumą ir jiems parašiau dar nieko neturėdama, nei pavadinimo, nei parduotuvės, tik su ta idėja. Jie ją priėmė šiltai, pasakė, kad Baltijos šalyse dar neturi jokio atstovo ir kad sutiktų su manimi bendradarbiauti. Taip atsirado daugiau pasitikėjimo savimi ir stimulo daryti“, - laidoje pasakoja Ieva.

„Gyvenimas versle“ – jau penktąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Milita Daikerytė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje

turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

#LIVETA#PETRAS#KAZLAUSKAI#SANTUOKA#JUBILIEJUS