REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2023 m. Rugsėjo 27 d. 16:10

Kelionė traukiniu iš Šiaulių į Plungę apkarto: kelionės tikslą pasiekė tik paryčiais

Plungė

BNS/Fotobankas nuotr.

Dovilė SakalavičienėŠaltinis: Etaplius.lt


279064

Į Etaplius.lt redakciją kreipėsi vienas iš penktadienį traukiniu Vilnius–Klaipėda keliavusių asmenų. Atsiųstame laiške vyras neslėpė nusivylimo, kad vakare suplanuota kelionė iš Šiaulių į Plungę, kuri turėjo trukti maždaug valandą, dėl traukinio gedimo gerokai prailgo ir kelionės tikslą pasiekti pavyko tik paryčiais.

„2023 metų rugsėjo 22 d. su drauge traukiniu Nr. 19 važiavome į PlungęŠiaulių. Kelionė turėjo trukti apie valandą. Traukinys turėjo atvažiuoti 20.47 val., tačiau traukinys gerokai vėlavo – pasirodo, užgeso ir stovi Radviliškyje.

Traukinys atvažiavo vėluodamas apie 30 minučių. Pagalvojom, nieko blogo nebus – traukinys sutvarkytas. Deje, mes klydome. Labai klydome... Traukinys vėl sustojo prie Kužių. Vyko traukinio tvarkymas. Po kurio laiko vėl judame... Traukinys vėl sustojo. Ir vėl, ir vėl... Sustojus netoli Telšių mašinistas džiaugsmingai informavo, kad gedimas sutvarkytas...

Po to traukinys vėl sustojo. Kol galų gale iš paskutinių jėgų nuvažiavo į Lieplaukę. Ir buvo pranešta, kad Lieplaukėje mūsų lauks autobusas. Žmonės išlipo iš traukinio. Tada atėjo konduktorius ir pasakė, kad traukinio reiks laukti valandą…

Mane nustebino šitas „Lietuvos Geležinkelių“ nepasiruošimas traukinio gedimo atveju. Kelionė keleiviams iš Vilniaus į Klaipėda užtruko virš 10 valandų! Mes Plungėje atsidūrėme beveik 6 ryto. Mus paėmė draugės tėtis“, – kelionės įspūdžiais redakcijai atsiųstame laiške dalijosi vyras.

„Lietuvos geležinkeliai“: ši situacija – netoleruotina, atliekamas vidinis tyrimas

„Nuoširdžiai atsiprašome „LTG Link“ keleivių dėl kelionės metu patirtų nepatogumų. Ši situacija yra netoleruotina, todėl siekiant išsamiai įvertinti įvykio priežastis, aplinkybes bei specialistų priimtus sprendimus, keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ atlieka vidinį tyrimą. Situaciją vertina ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ekspertai.

Pirminiais duomenimis, rugsėjo 22 d. keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ traukinyje, važiavusiame maršrutu Vilnius–Klaipėda, fiksuotas gedimas. Traukinio mašinistas bandė gedimą pašalinti ir tęsti kelionę. Bandymams nepavykus į traukinio sustojimo vietą buvo iškviesta remonto brigada, kuri traukinį nutempė iki artimiausios stoties, kur būtų galima atlikti remonto darbus ir tęsti kelionę. Nepavykus pašalinti traukinio gedimo, keleivių vežimui buvo iškviestas autobusas. Į Lieplaukės stotį, kur stovėjo traukinys, autobusas atvyko 5 val. 25 min, juo važiavo 38 keleiviai.

Traukinio kelionei užsitęsus ilgiau nei planuota, „LTG Link“ keleiviams kelionės metu tiekė vandenį bei užkandžius.

Už patirtus nepatogumus keleiviams, kurių keliones ypač paveikė traukinio vėlavimas, bus kompensuojama įsigyto traukinio bilieto kaina, taip pat pasiūlyta nemokama kelionė pasirinktu maršrutu Lietuvos teritorijoje. Dar kartą atsiprašome keleivių už patirtus nepatogumus“.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA