PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Kultūra2020 m. Sausio 31 d. 10:00

Kelionė į Vilnių... ir aptarėme metų nuveiktus darbus

Kaunas

Virginija ŠimkūnienėŠaltinis: Etaplius.lt

115656

Praėjusių metų pabaigoje Kaišiadorių pensininkų klubo narių grupė išvažiavo į Vilnių pasigrožėti pasipuošusia prieškalėdine Lietuvos sostine. Išlipę iš autobuso grožėjomės nuostabia eglute, kuri, beje, paskelbta gražiausia Europoje. Mus pasitiko mums pažįstama gidė Irena. Mūsų tikslas – Valdovų rūmuose atidaryta tarptautinė paroda „Radvilos kunigaikščių istorija ir paveldas“ Tai daugiau nei 350 eksponatų ir 40 įvairių kolekcijų iš 7 pasaulio šalių. Gidė įdomiai papasakojo apie visą Radvilų giminės gyvavimo laikotarpį iki šių dienų. Radvilų palikuonys (17 kasta) gyvena Lenkijoje.

Foto galerija:

Pasiklausę įdomios istorijos toliau aplankėme Lietuvos banko pinigų muziejų, kuris atidarytas 1999 m. birželio mėn., 2010 m. po pastato rekonstrukcijos, muziejaus patalpos padidėjo ir yra 5 salės per du aukštus. Susipažinome su pinigų atsiradimo istorijomis nuo gilios senovės iki dabar. Tai įvairūs stendai su nuotraukomis ir eksponatais.

Mums paliko didelį įspūdį 2014 metais pastatyta „Milijono centų piramidė“, kuri įtraukta į Gineso rekordų knygą. Susipažinome su pasaulio pinigų raida nuo senesnių laikų iki elektroninių pinigų. Pilni įspūdžių ir pasigrožėję prieššventiniu Vilniumi, grįžome namo. Gruodžio 28 dieną Kaišiadorių pensininkų klubo nariai užeigoje „Pas Kristiną“ susirinko aptarti praėjusių metų nuveiktus darbus.

Atėjo didelis būrys senjorų (apie 100). Klausėmės pirmininkės Genutės Šidiškienės pranešimo. Ji apžvelgė nuveiktus darbus. O jų buvo buvo gana nemažai per du metus (pirmininkė renkama dviems metams).

Klubą sudaro 141 senjoras, klubas gyvuoja jau 25 metus. Pirmiausiai pagerbėme tuos, kurių netekome per metus. Per šį laikotarpį teko išsikelti iš senų patalpų ir įsikurti naujose. Be jokios paramos po truputį įsiruošėme naują būstinę. Keliavome daug ir visur, ne tik Lietuvoje. Pabuvojome Latvijoje, Baltarusijoje (Gardinas, Minskas), Karaliaučiaus srityje (Kaliningradas), Lenkijoje.

Didžiausią įspūdį paliko pavasario kelionė kruiziniu laivu į Švediją – Stokholmą. Tuo pačiu ir pasižvalgėme po Latvijos sostinę – Rygą (iš ten išplaukėme į Švediją). Lietuvoje aplankėme Aukštaitijos nacionalinį parką, Merkinę, Druskininkus, Birštoną ir daug kitų vietų. Ne kartą ilsėjomės Nidoje, grožėjomės šiuo nuostabiu Lietuvos gamtos kampeliu, kuris labai mėgstamas ne tik lietuvių, bet ir užsienio svečių.

Aplankėme Druskininkų vandens parką, naudojomės vandens procedūromis. Ketvirtadieniais lankomės Kaišiadorių baseine - plaukiojame, sportuojame su Živile, kuriai esame dėkingi.

Esame įsigiję 10 vnt. šiaurietiško ėjimo lazdų. Kasmet po kelis kartus aplankome Vilniaus operos ir baleto teatrą, Kauno muzikinį teatrą, dramos teatrą. Pensininkų klube susikūrė moterų ir vyrų ansamblis „Versmė“. Jis kviečiamas koncertuoti ne tik savo rajone, bet ir kitur. Moterų grupė šoka linijinius šokius. Kasmet vyksta į Palangą, į festivalį „Sportas visiems“.

Ansamblio „Versmė“ ir šokių kolektyvo apranga bei muzikos instrumentai įsigyti iš klubo lėšų (mūsų niekas neremia). Klubo lėšas naudojame ūkinėms prekėms, degalams, užuojautoms, jubiliatų sveikinimui, patalpų išlaikymui.

Pirmininkė dėkojo visiems, kurie padėjo atlikti įvairius darbus (visi padedame, nes labai ją gerbiame ir mylime). Rinkome naują vadovą dviems ateinantiems metams. Visi vienbalsiai pasiūlė palikti pirmininkės pareigose Genutę Šidiškienę. Toliau vaišinomės ir klausėmės koncerto: moterų ansamblio „Versmė“, šokių kolektyvo pasirodymo. Turėjome svečių iš Žiežmarių – J. Krinicko kolektyvą su nuostabų auksinį balsą turinčiu solistu – Jonu.

Tai buvo nepakartojamas koncertas gyvai. Įspūdinga, gražu. Visi šokome, dainavome, linkėjome vieni kitiems gerų naujų 2020 metų. Mums, senjorams, reikia tik geros sveikatos, tada netrūks nei pinigų, nei optimizmo, nei veiklos. Dėkojame visiems dalyvavusiems šiame nuostabiame renginyje. Linkime visiems geros sveikatos, būti linksmiems ir laimingiems. Ir vėl daug keliauti, pažinti, sportuoti, dainuoti ir šokti.