Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Kauno rajono savivaldybės nuotr.
Reporteris OrintaŠaltinis: Etaplius.lt
Kauno rajono gyventojai Savivaldybėje atsakymą į rūpimus klausimus gaus greičiau – nuo šiol nebereikės patiems ieškoti reikalingo kabineto, nes juos aptarnaus pirmame aukšte dirbantys specialistai.
Vieno langelio principu Savivaldybėje bus aptarnaujami visi rajono gyventojai, kuriems bus teikiamos įvairios paslaugos: priimami prašymai, raštai ir skundai, teikiamos socialinių išmokų ir paslaugų, statybos ir teritorijų planavimo, mokesčių, paramos būstui ir licencijų išdavimo, žemės ūkio ir viešosios tvarkos konsultacijos.
Gyventojų priėmime kiekvieną interesantą pasitiks darbuotojas, kuris padės pasirinkti jam reikiamą paslaugų sritį. Specialistai priims prašymus, juos užregistruos ir suformuos užduotis prašymą toliau nagrinėsiančiam padaliniui ir atsakingam specialistui.
„Gyventojų priėmime galima pateikti prašymą dėl visų Savivaldybėje teikiamų paslaugų, tačiau būtina žinoti, kad didžiąją dalį reikiamų paslaugų galima užsisakyti arčiausiai gyvenamosios vietos esančioje seniūnijoje,“ – pasakojo gyventojų aptarnavimo specialistė Raminta Grėbliauskienė.
Pasak Kauno rajono savivaldybės administracijos direktoriaus Antano Nesteckio, įdiegiant vieno langelio principą įstaigoje iškeltas pagrindinis tikslas – kokybiškas, skaidrus ir tinkamas paslaugų suteikimas gyventojams.
Vieno langelio principu gyventojus aptarnaus šeši kompetentingi Savivaldybės administracijos skyrių specialistai, turintys ne vienų metų darbo patirtį. Planuojama, kad ateityje darbuotojų kvalifikacija bus keliama.