Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Kauno r. savivaldybės nuotr.
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Vieno langelio principu nuo šiol Kauno rajono savivaldybėje aptarnaujami visi jos gyventojai, kuriems bus teikiamos įvairios paslaugos: priimami prašymai, raštai ir skundai, teikiamos socialinių išmokų ir paslaugų, statybos ir teritorijų planavimo, mokesčių, paramos būstui ir licencijų išdavimo, žemės ūkio ir viešosios tvarkos konsultacijos.
Kauno rajono savivaldybės administracijos direktoriaus Antano Nesteckio teigimu, diegiant vieno langelio principą, keltas pagrindinis tikslas - kokybiškas, skaidrus ir tinkamas paslaugų teikimas gyventojams. Lankytojams nebereikės patiems ieškoti reikalingo kabineto, nes juos aptarnaus pirmame Savivaldybės aukšte dirbantys specialistai.
Vieno langelio principu gyventojus aptarnaus šeši kompetentingi Savivaldybės administracijos skyrių specialistai. Planuojama, kad ateityje darbuotojų kvalifikacija bus keliama. Anot Kauno rajono savivaldybės pranešimo, gyventojų priėmime kiekvieną interesantą pasitiks darbuotojas, kuris padės pasirinkti jam reikiamą paslaugų sritį. Specialistai priims prašymus, juos užregistruos ir suformuos prašymą toliau nagrinėsiančiam padaliniui ir atsakingam specialistui.
„Gyventojų priėmime galima pateikti prašymą dėl visų Savivaldybėje teikiamų paslaugų, tačiau būtina žinoti, kad didžiąją dalį reikiamų paslaugų galima užsisakyti arčiausiai gyvenamosios vietos esančioje seniūnijoje“, - primena Kauno rajono savivaldybės administracijoje dirbanti gyventojų aptarnavimo specialistė Raminta Grėbliauskienė.
Kauno rajono savivaldybės inform.