Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
D. Biržiečio nuotr.
Kas vyksta KauneŠaltinis: Etaplius.lt
Vieno svarbiausių miesto transporto mazgų laukia permainos – vasarą planuojama pradėti Kauno pilies žiedo rekonstrukciją. Dar neaišku, kokie būtent ribojimai pasitiks vairuotojus, tačiau jų tikrai bus, o savivaldybė stalčiuje turi ir kitos Vilijampolės (P. Vileišio) tilto pusės pertvarkymo projektą, tereikia pinigų.
Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare patvirtino, kad Kauno pilies žiedą kapitaliai remontuoti planuojama šiais metais.
Dabar yra rengiamas techninis projektas ir planuojami sprendiniai, kurie turėtų palengvinti ir sudaryti geresnes eismo judėjimo sąlygas šioje žiedinėje sankryžoje. Pilies žiedas yra viena intensyviausių arterijų Kaune, todėl pagrindiniai rangos darbai numatomi vasarą.
„Taip pat šioje teritorijoje bus atnaujinamas kontaktinis tinklas ir apšvietimas. Tam tikri transporto eismo ribojimai tikrai bus, bet detalesnę informaciją žinosime parinkę rangovą. Visą informaciją apie eismo ribojimus paskelbsime iš anksto“, – patikino A. Pakalniškis.
Pasiteiravus apie kiek pritilusius planus iš esmės pertvarkyti ir Neries krantinės, Jurbarko ir Brastos gatvių sankryžą kitoje Vilijampolės tilto pusėje, Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas nurodė, kad savivaldybė turi šio transporto mazgo techninį projektą.
„Kol kas ieškomos finansinės galimybės šio infrastruktūros projekto įgyvendinimui. Planuojama, kad šių darbų vertė gali siekti apie 6 mln. Eur“, – įvardijo A. Pakalniškis.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad Brastos gatvė remontuota 2018-ųjų vasarą, o prieš pradedant rekonstrukciją tų pačių metų kovą savivaldybė paskelbė apie ketinimus smarkiai didinti eismo pralaidumą Vilijampolės pusėje.
Tilto prieigose planuojama įrengti dvi žiedines sankryžas ir po tiltu einančią jungtį. Tokiu atveju vairuotojai, atvykstantys nuo centro, galėtų be stabdymų kirtę tiltą važiuoti Jurbarko gatve, o norėdami judėti link Brastos gatvės ar Neries krantinės turėtų įveikti žiedines sankryžas.
„Žiedų įrengimas leis panaikinti keturšalę sankryžą, Jurbarko gatvėje paliekant tik dešiniuosius posūkius. Tai reiškia, kad Jurbarko, A. Kriščiukaičio ir Brastos gatvių sankirtoje bus paliktas tik pėsčiųjų šviesoforas“, – daugiau nei prieš dvejus metus aiškino tuometinis savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Šis sprendimas susijęs su planuojamu Kėdainių tiltu. Numatoma, kad jį pastačius išaugtų nuo Šilainių atvykstančių automobilių srautai, kurie apkrautų Neries krantinę ir Brastos gatvę.
Dabartiniais skaičiavimais, rytinio ir vakarinio piko metu P. Vileišio tiltu vidutiniškai per valandą pravažiuoja 4000 automobilių.
Daugiau naujienų apie Kauną skaitykite čia.
kasvykstakaune-1.jpg