Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Jau liepos 14-ąją Lietuvos aviacijos centru 35 dienoms tapsiantis Kauno oro uostas didesniems nei įprastai keleivių ir skrydžių srautams ruošiasi didindamas automobilių stovėjimo aikštelių kiekį bei keisdamas eismo organizavimą prie išvykimo terminalo. Investicijos į naujos ir keleiviams patogios transporto infrastruktūros sukūrimą bei esamos pokyčius siekia apie 750 tūkst. Eur.
Tapkite mūsų draugu „Facebook“ ir sekite svarbiausias naujienas!
Nors Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu šalia Kauno oro uosto ir bus užtikrinta net 2300 stovėjimo vietų keleivių, aptarnaujančio personalo, taksi ir automobilių nuomos transporto priemonėms bei autobusams, tačiau jų piko metu gali neužtekti visiems norintiems.
„Norėdami išvengti spūsčių ir ne vietoje paliktų automobilių, dedame visas pastangas, kad Kauno oro uostas būtų patogiai pasiekiamas ir viešuoju transportu. Autobusų važiavimo grafikas bus pritaikytas prie skrydžių tvarkaraščio, tad būtent dėl to ir kviečiame savo keleivius juo aktyviai naudotis,“ - kalbėjo Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris.
D. Voveris pažymėjo, kad papildomų automobilių stovėjimo vietų įrengimą apribojo ir Kauno oro uostui priklausančio žemės sklypo plotas.
Vis dėlto, Kauno oro uosto keleivių šią vasarą laukia ir maloni naujovė – savo draugus ar giminaičius į oro uostą atvežantys vairuotojai galės privažiuoti prie pat keleivių terminalo ir ten trumpai stabtelėję atsisveikinti su išskrendančiais brangiais žmonėmis. Vadinamoji „Kiss and fly“ zona bus įrengta palei Kauno oro uosto išvykimo terminalus – laikinąjį terminalą A ir nuolatinį terminalą B. Ja bus galima pravažiuoti neužsukant į automobilių stovėjimo aikšteles.
Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius primena, kad nepaisant to, kurią transporto priemonę pasiekti oro uostą pasirinks keleiviai, jie turėtų atvykti į Kauno oro uostą likus 2 valandoms iki savo skrydžio.
Pasitinkantiems svečius ar mylimuosius, nusileidusius Kauno oro uoste, vertėtų rinktis trumpalaikio stovėjimo aikštelę – joje bus sudaryta galimybė automobiliui kartą per parą nemokamai stovėti 15 minučių.
Šalia Kauno oro uosto įrengtų stovėjimo aikštelių įkainiai nuo liepos 14 iki rugpjūčio 18 d. bus suvienodinti su šiuo metu galiojančiais Vilniaus oro uoste.
D. Ibelhauptaitė nuogąstauja, kad vargu ar iki liepos 14 d., kuomet visas Lietuvos oro susisiekimo centras persikels į Kauną, bus tinkamai pasiruošta milžiniškoms darbo apimtimis. Moteris teigė, kad lėktuvo keleiviai dar Londone informuoti, kad lėktuvas leistis Kaune, tad oro uostas turėjo mažų mažiausiai 2,5 val. tinkamai pasiruošti operatyviai priimti keleivius, užsakyti daugiau autobusų.
Primename, kad nuo gegužės 30 d. iki liepos 13 d. kiekvieną naktį tris valandas – nuo 2:05 val. iki 5:05 val., latvių bendrovės „A.C.B“ vadovaujami specialistai šalia Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako atlieka tokius darbus, kuriuos padaryti vykstant skrydžiams yra neįmanoma, tad minėtu laiku skrydžiai nukreipiami į Kauną.
Kauno oro uostas šalies aviacijos centru taps nuo liepos 14 d. iki rugpjūčio 17 d. 23.59 val., kai Vilniaus oro uoste vyks orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija. Per šias 35 dienas skrydžiai iš sostinės bus perkelti į Kauno oro uostą.
Išsamiau apie permainas skaitykite:
Oro uostų permainos keleiviams kelia sumaištį
Vilniaus oro uosto dėl rekonstrukcijos perkeliamiems skrydžiams
Kauno oro uosto laukia pastiprinimas – kelių šimtų darbuotojų desantas iš Vilniaus
Vilniaus oro uoste verda paruošiamieji darbai
Kaunas ruošiasi iš Vilniaus oro uosto dėl rekonstrukcijos perkeliamiems skrydžiams
Aviacijos ekspertas: Vilniaus oro uosto taką rekonstruoti reikia dabar, o ne ateityje
kun-naujos-aiksteles-2.jpg