Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Kauno miesto savivaldybės nuotr.
Etaplius.LTŠaltinis: ELTA
„Iš esmės visa Laisvės alėja yra skirta pėsčiųjų judėjimui. Tačiau daugelis pamiršta, kad kairė pusė, keliaujant Soboro link, skirta mišriam judėjimui – greta praeivių čia gali važiuoti ir dviratininkai, ir paspirtukininkai, ir vienaračių naudotojai. (...) Pastebima atvejų, kad vieni eismo dalyviai jaučiasi pranašesni už kitus ir pamiršta net apie elementariausią saugų greitį. Nuo šiol apie tai primins nauji ženklai“, – teigė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
„Jeigu situacija nepagerės, imsimės griežtesnių priemonių ir „skrajūnus“ nukreipsime važiuoti kitomis arterijomis. Laisvės alėjoje saugiai turi jaustis visi“, – pridūrė jis.
Savivaldybės administracija Laisvės alėjoje papildomų saugumo priemonių ėmėsi sulaukusi nusiskundimų dėl neatsargaus dviračių ir paspirtukų vairuotojų elgesio, rašoma savivaldybės išplatintame pranešime.
Pasak savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus specialistų, mišriame take pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti tik tokiu greičiu, kuris yra artimas praeivio judėjimo greičiui (apie 6 km/val.), paliekant pakankamą tarpą iš vieno ar kito šono.
Kauno savivaldybė kol kas drausti naudotis paspirtukais ar dviračiais Laisvės alėjoje neketina. Visgi, jei situacija nepagerės, specialistai neatmeta galimybės imtis nepopuliarių, bet saugumą užtikrinančių sprendimų, informuojama pranešime.