Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt
Bendrovė „Kauno autobusai“ tęsia planus atnaujinti viešojo transporto parką – siekiama jį visiškai paversti žemagrindžiu ir ekologišku.
Per šiuos metus į Kauno gatves išriedės beveik pusantro šimto naujų autobusų ir troleibusų, o po metų reguliarius reisus Kauno miesto viešojo transporto maršrutais turėtų pradėti dar 100 hibridinių autobusų MAN.
Dėl 100 tokių autobusų pirkimo 24 mln. eurų sutartis pasirašyta praėjusią savaitę. Viešųjų pirkimų konkursą laimėjo ekonomiškai geriausią pasiūlymą pateikusi bendrovė „Adampolis“. Tai didžiausias tokio tipo transporto priemonių pirkinys Kauno viešojo transporto istorijoje.
„Kauno autobusų“ generalinio direktoriaus Mindaugo Grigelio teigimu, konsultacijose dalyvavo keturi, o viešųjų pirkimų konkurse – du tiekėjai: MAN ir „Iveco“. Laimėtojo pasiūlyta kaina, anot jo, išties konkurencinga – 236 tūkst. Eur už vienetą. „Kauno autobusai“ taip pat perka ir techninio aptarnavimo bei priežiūros paslaugas garantiniu laikotarpiu, rengia šiems darbams atlikti reikalingų eksploatacinių medžiagų ir atsarginių dalių pirkimo procedūras.
Planuojama, kad pirmieji naujausio 2020-ųjų modelio MAN autobusai Kauną pasieks kitų metų paskutinį ketvirtį.
Per kelerius metus „Kauno autobusų“ parką pasieks iš viso 240 naujų transporto priemonių. Vien per šiuos metus Kauno gatvėse pasirodys 85 nauji „Solaris“ troleibusai, jaupradėjo kursuoti 25 nauji „Temsa“ autobusai ir 30 mažųjų „Mercedes-Benz“ autobusų.
Skaičiuojama, kad per metus naujieji „MAN Lion‘s City 12“ hibridiniai autobusai eisme išmetamo CO2 kiekį sumažins beveik 2,5 tūkst. tonų, o miestui sutaupys daugiau kaip pusę milijono eurų. Hibridinė technologija leis ne tik optimizuoti suvartojamo kuro sąnaudas ir išmetamų teršalų kiekį, bet ir sumažins aplinkos triukšmą.
ELTA