Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Erikas Ovčarenko/BNS nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Renginys prasidės atidarymo ceremonija, vėliau vyks LFF finalo rungtynės tarp Vilniaus „Žalgirio“ ir Kauno rajono „Hegelmann“ bei laimėtojų apdovanojimai.
Po jų vyks šou su Lietuvos atlikėjais ir fejerverkais.
Kaip skelbia Kauno miesto savivaldybė, visi įsigiję bilietą į atidarymo renginį galės viešuoju transportu vykti nemokamai.
Ragina automobilius palikti namuose
Pasak savivaldybės, tiek prieš rungtynes, tiek po jų kursuos daugiau autobusų ir troleibusų. Planuojama, kad į renginio vietą ir iš jos taip pat važiuos trys papildomi maršrutai.
„Prieš renginį ir po jo ženkliai sutankinsime viešojo transporto maršrutus. Labai prašome nuosavus automobilius palikti namuose, o nesant tokios galimybės – pasinaudoti miesto centre esančiomis parkavimo vietomis“, – pranešime teigė Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.
„Susisiekimas viešuoju transportu bus gana greitas ir patogus – maršrutai numatyti kas 5 minutes. Stadioną ir arčiausiai esančią Sporto gatvės stotelę skiria vos keli šimtai metrų“, – teigė jis.
Planuojantieji į renginį atvykti nuosavu transportu raginami naudotis Autobusų stoties (Vytauto pr. 24) ir Vienybės aikštės (Vienybės a. 1, įvažiavimas iš V. Putvinskio gatvės) požeminėmis stovėjimo vietomis bei Kauno „Akropolio“ (Karaliaus Mindaugo pr. 49) aikštele.
Renginio metu įvažiavimas į Perkūno alėją, esančią stadiono prieigose, automobiliais bus griežtai apribotas. Išimtis numatyta tik vietos gyventojams, turintiems dokumentą apie tikslią savo gyvenamąją vietą.
Truko ketverius metus
Galutinė stadiono kaina siekia apie 43 mln. eurų – tai apie 10 mln. eurų brangiau lyginant su pradiniu pasiūlymu.
Stadiono rekonstrukciją 2018 metais pradėjo Turkijos bendrovė „Kayi Construction“, tačiau 2020 metų sausį sutartį su rangovu savivaldybė nutraukė, nes šis nesilaikė įsipareigojimų.
Nutraukus sutartį su turkais, darbus perėmė Kauno statybų ir kelių tiesimo bendrovė „Autokausta“.
Po rekonstrukcijos stadione esančių vietų skaičius nuo 9,5 tūkst. padidėjo iki 15 tūkst., o visos tribūnos uždengtos stogu.
Stadionas atitiks aukščiausios 4-os UEFA kategorijos reikalavimus.
Jame įrengta šildoma žolės danga, kas leis mėnesiu pratęsti jos eksploatacijos sezoną.
Pasak savivaldybės, stadiono statybai nuo pamatų prireikė 11 tūkst. kubinių metrų monolitinio gelžbetonio, 3,5 tūkst. kubinių metrų surenkamų gelžbetonio gaminių ir apie 1,5 tūkst. tonų metalo konstrukcijų.
Po hibridine žalia išvedžiota 33 kilometrai šildymo vamzdelių.
Per koncertus stadionas talpins dukart didesnę publiką – iki 30 tūkst. žmonių.
Pirmąsias oficialias rungtynes Dariaus ir Girėno stadione stebės UEFA inspektorius, pateiksiantis savo galutinę išvadą dėl 4-os kategorijos suteikimo.