Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
A. Aleksandravičiaus nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Kauno miestas šiais metais dalyvauja kasmetinėje tarptautinėje nekilnojamojo turto ir investicijų parodoje „MIPIM 2019“, kuri jau trisdešimtą kartą organizuojama Prancūzijoje, Kanuose. Kovo 12 – 15 dienomis čia susiburs viso pasaulio investuotojai, projektų vystytojai ir kiti nekilnojamojo turto rinkos dalyviai. Šiemet bendrame Kauno ir Vilniaus stende bus pristatomi aktualiausi svarbiausi investiciniai dviejų didžiausių Lietuvos miestų projektai.
Parodai ruošiamasi visus metus
30-toji MIPIM paroda, organizatorių teigimu, turėtų pritraukti per 26 000 lankytojų bei svečių iš maždaug 100 pasaulio šalių, iš kurių: apie 3,8 tūkst. yra aukščiausio lygio vadovai bei akcininkai, apie 5 tūkst. – potencialūs investuotojai. Net 40 tūkst. kv. m. plotą užimsiančioje nekilnojamojo turto ir investicijų parodoje save pristatys daugiau nei 3,1 tūkst. įmonių.
Didžiuosius šalies miestus reprezentuojantis parodos stendas ir rinkodaros priemonės sieks sudominti ir pritraukti papildomą lankytojų srautą, tačiau, pasak Tado Stankevičiaus, svarbiausia – tinkamas pasiruošimas ir iš anksto suderintas susitikimų tinklelis.
„Šios parodos specifika labai didele dalimi susijusi su „namų darbais”: didžiausias įdirbis vyksta dar iki parodos, organizuojant tiesioginius susitikimus, rezervuojant laikus, kad per keturias parodos dienas mūsų miesto atstovai galėtų susitikti su konkrečiais investuotojais, operatoriais ir kitais reikšmingais NT rinkos dalyviais. Todėl parodos metu ne taip svarbu sužavėti stendo išskirtinumu, kiek dalyvauti suplanuotuose susitikimuose. Kita vertus, stendo vizualiniai sprendimai padeda atkreipti tų parodos dalyvių dėmesį, su kuriais nebuvo organizuoti išankstiniai susitikimai – tai mes žadame pasiekti dirbdami kartu su kolegomis iš Kauno laisvosios ekonominės zonos ir VšĮ „Go Vilnius“ . Sieksime akcentuoti dviejų didžiausių Lietuvos miestų modernumą, atvirumą, telekomunikacijų svarbą bei išsivystymo lygį Lietuvoje. Per šias prizmes pateiksime Kauno ir Vilniaus planuojamus vystyti nekilnojamojo turto projektus – tiek viešuosius, tiek privačius“.
Dėmesys naujajai Kauno centro ašiai
Parodos metu Kaunas pristatys miesto investicinius objektus bei iki šiol infrastruktūriškai neišnaudotas teritorijas, o susitikimų metu tikimasi užmegzti naudingus kontaktus, padėsiančius spręsti artimiausiu metu Kaunui labai aktualius klausimus, tarp kurių vieni svarbiausių – kuriamų ir statomų objektų administravimas:
„Intensyviai ieškosime, kas galėtų valdyti Kauno mieste statomus objektus bei teritorijas. Tarkime, apie Aleksoto inovacijų pramonės parką kalbėsimės su asmenimis iš organizacijų, kurios turi panašių projektų valdymo patirties, ir svarstysime variantus, kaip būtų galima bendradarbiauti. Bet kuriuo atveju tokių objektų valdymui bus skelbiami atviri konkursai, tad tinkamai jiems pasiruošti padės ir ši paroda“.
Pristatant patį Kauną, didžiulis dėmesys bus skirtas mieste naujai besiformuojančiai centro ašiai, išsidėsčiusiai Nemuno saloje ir jos prieigose. Čia vystomi tiek viešieji, tiek privatūs projektai: statomi komercinių biurų pastatai, suplanuotos mokslo populiarinimo centro „Mokslo sala“ statybos, daugiafunkcinis vandens sporto centras šalia „Žalgirio arenos“, M. K. Čiurlionio koncertų centras, nauji pėsčiųjų tiltai. „Sparti ir įvairiapusė šios teritorijos plėtra kuria naują Kauno, kaip XXI amžiaus miesto, centrinę ašį: čia vystomi modernūs projektai, prie kurių kviesime prisijungti naujų galimybių ieškančius investuotojus,“ – tvirtina laikinasis VšĮ „Kaunas IN“ vadovas.
Akcentas – dviejų didžiųjų Lietuvos miestų projektams
Kauno ir Vilniaus prisistatymas viename stende, pasak T. Stankevičiaus, atveria daugiau galimybių dviem didiesiems Lietuvos miestams pasauliui pristatyti save:
„Ketiname atskleisti, jog Europos kontekste, įvertinus miestų geografinę padėtį ir kitus veiksnius, Vilniaus ir Kauno regionai tikslingai ir sėkmingai gali būti pristatomi kartu. Tokia sutelkta dviejų regionų komunikacija ne tik padidina šalies patrauklumą, bet ir atveria kelius įžvelgti potencialias sinergijas ateičiai“.
Tikimasi, kad toks jungtinis Kauno ir Vilniaus prisistatymas užsienio investuotojams tarptautiniame kontekste taps tęstine gerąja praktika ir ateityje tik augs – tiek pagal pristatomus objektus, tiek pagal pritraukiamas partnerystes, kurios ilgajame laikotarpyje būtų naudingos ne tik konkretiems miestams, bet ir visai šaliai.
VšĮ „Kaunas IN“ verslo skyriaus informacija.