PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2024 m. Gruodžio 18 d. 10:25

Kaip tauragiškiai vertino aptarnavimą Tauragės rajono savivaldybės administracijoje?

Tauragė

Tauragės rajono savivaldybės nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: Tauragės rajono savivaldybė


334943

Tauragės rajono savivaldybės administracija, siekdama pagerinti asmenų prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybę, kasmet vykdo anoniminę asmenų apklausą. Apklausos anketą 2024 metais užpildė 72 į Tauragės rajono savivaldybės administraciją kreipęsi asmenys.

Kvietimą užpildyti anketą asmenys gauna kartu su elektroniniu pranešimu apie jų kreipimosi užregistravimą. Taip pat anketą galima rasti Tauragės rajono savivaldybės internetinėje svetainėje. Anoniminės apklausos išvados bei anketą užpildžiusių asmenų pastabos naudojamos įvertinti prašymų nagrinėjimo ir aptarnavimo kokybę bei identifikuoti tobulintinus aspektus.

Dauguma anketą užpildžiusių asmenų nurodė, kad į įstaigą kreipėsi vieną (38 %) arba kelis kartus per metus (34 %). Dažniausiai tiesiai atvykstant į įstaigą (35 %), elektroniniu paštu (29 %) arba telefonu (26 %).

Pagrindiniai besikreipiančiųjų tikslai – pateikti prašymą (54 %) bei gauti informaciją (39 %), rečiausiai kreipiamasi pateikti skundą (1 %). Dažniausiai asmenys kreipėsi į Socialinės paramos (18 %), Švietimo ir sporto (13 %) ir Kaimo reikalų (11 %) skyrius.

Net 99 % atsakiusiųjų anketą nurodė, kad buvo aptarnauti mandagiai. 90% nurodė gavę visą reikiamą informaciją, 8 % – dalį informacijos.

Aptarnavusio darbuotojo kompetenciją (įgūdžius, žinias) 90 % respondentų įvertino gerai, 7 % – patenkinamai, 1 % – blogai, 1 % – neatsakė į šį klausimą. Tuo pačiu dauguma nurodė, kad informacija jiems buvo suteikta visiškai aiškiai (86%) arba iš dalies aiškiai (10%).

Į klausimą ar greitai sulaukėte atsakymo: 72 % atsakiusiųjų nurodė greitai, 24 % – pakankamai greitai, 4 % – negreitai. 94 % asmenų paslauga dėl kurios kreipėsi buvo suteikta, 5 % nurodė, kad paslauga suteikta nebuvo.

97 % respondentų nurodė, kad Savivaldybės administracijos nustatytas asmenų priėmimo laikas jiems patogus. Dažniausiai informacijos ir naujienų gyventojai ieško administracijos internetinėje svetainėje (44 %) bei socialiniuose tinkluose (25 %).

Primenama, kad gyventojai Tauragės rajono savivaldybėje aptarnaujami:

  • telefonu +370 700 11220;
  • elektroniniu paštu – savivalda@taurage.lt;
  • gyventojų priėmimo kabinete – Respublikos g. 2, Tauragė, 116 kab.

Daugiau informacijos apie gyventojų aptaranavimą – https://taurage.lt/struktura-ir-kontaktine-informacija/asmenu-aptarnavimas/

#APKLAUSA#TAURAGĖ#ĮVERTINIMAS