PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2023 m. Sausio 27 d. 10:15

Kaip tarė, taip ir padarė: „Chazz“ pristatė „Pimpalo“ skonio traškučius

Lietuva

chazzchips.com nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.lt


257629

2022-ųjų m. rugsėjo 2-ąją d. lietuviško startuolio „Chazz“ internetinėje svetainėje atsiradę „Putės skonio“ traškučiai garsiai nuaidėjo per Lietuvą. Internautai skilo į dvi puses: vieni idėją palaikė, kiti tai vadino diskriminuojančiu marketingu. Šią dilemą išsprendė Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, kuri dar lapkritį pripažino, kad tokia reklama žemina moteris. Dabar „Chazz“ situaciją išlygino į prekybą paleidę „pimpalo“ skonio traškučius.

Dar 2022-ųjų rugsėjį Etaplius.lt žurnalistai kalbino „Chazz“ bendraįkūrėją Žilviną Kulvinskį. Tada vyras teigė nesuprantąs, kodėl dėl tokio skonio traškučių turėtų įsižeisti moterys. Kontraversiškos idėjos sumanytojai teigė, kad nesistengia įtikti visiems, jie siekia pritraukti klientus, kurie nebijo išsiskirti iš minios ir neturi kompleksų.

„Sunku suprasti, kodėl kažkas pamatęs šiuos traškučius gali pagalvoti apie diskriminaciją, ypač moterų? Jei kas ir gali skųstis – tai vyrai. Priešingai, tai tik moters išaukštinimas ir paskatinimas vyrams išdrįsti ir nesavanaudiškai suteikti malonumą savo moterims, nes oralinis seksas – aukščiausia intymumo forma“, – Etaplius.lt žurnalistams pasakojo „Chazz“ bendraįkūrėjas Žilvinas Kulvinskis.

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba reagavo rimtai

Visgi, moterų pasipiktinimą lapkritį patvirtino Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, kuri verdiktą dėl reklamos paskelbė savo socialinių tinklų paskyroje:

„Lygių galimybių kontrolierė nustatė, kad „Chazz“ interneto svetainėje skelbiamos reklamos, kuriomis skatinama įsigyti „Putės skonio“ traškučius, žemina moteris. Viena iš reklamų skundo tyrimo metu buvo pašalinta. UAB „Gusania“ įpareigota nutraukti kitą.

Įmonė turėtų pasirūpinti, kad sprendime nurodyta jos skelbiama reklama (informacija) būtų pašalinta“, – skelbiama įraše.

„Pimpalo“ skonio traškučiai lygina situaciją

Praėjus keliems mėnesiams nuo šio sprendimo lietuviškas startuolis nusprendė situaciją išlyginti. Sausio 25-ąją „CHAZZ CHIPS“ feisbuko paskyroje pasirodė naujas įrašas:

„CHAZZ komanda atsižvelgė į abiejų, radikaliai skirtingas nuomones turinčių visuomenės grupių norus, intensyviai dirbo ir jau gali pristatyti Pimpalo skonio traškučius!

Pimpalo skonio traškučiai, tai:

  1. a) Išskirtinio skonio traškučiai DRĄSIEMS ir LAISVIEMS žmonėms. Paragavus prisiminsite savo laukinius meilės nuotykius, pirmąją meilę, o gal net prarasite burnos nekaltybę...
  2. b) Puiki DOVANA antrai pusei, ilgiems romantiškiems vakarams, džiuginanti jūsų abiejų skonio receptorius
  3. c) Tobulas BŪDAS patikrinti draugų drąsą, atvirumą ir humoro jausmą“, – skelbiama socialiniame tinkle.

Į komentarus po įrašu susirinkę žmones idėja palaikė, vieni sakė, kad tai „vienas geriausių marketingų Lietuvoje“, kol kiti juokavo apie artėjančią Valentino dieną – „ilgiems romantiškiems vakarams“, „artėja Valentino diena“.